تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت دلبستگان به دنیا

۱۲:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

۸۲۴۶۴۲۲

۱۲:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

۸۲۴۶۴۲۲

دانلود PDF

حدیث روز؛

دانلود PDF

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) فرموده اند: «مَن أصبَحَ وَالدُّنیا أکبَرُ هَمِّهِ فَلَیسَ مِنَ اللّه ِ فی شَیءٍ، وألزَمَ قَلبَهُ أربَعَ خِصالٍ: هَمّا لا یَنقَطِعُ عَنهُ أبَدا، وشُغُلاً لا یَنفَرِجُ مِنهُ أبَدا، وفَقرا لا یَبلُغُ غِناهُ أبَدا، وأمَلاً لا یَبلُغُ مُنتَهاهُ أبَدا.» هر کس در حالى صبح کند که بزرگ‌ترین دغدغه اش دنیا باشد، نزد خداوند منزلتى ندارد و خداوند، چهار چیز را پیوسته در دلش قرار مى دهد: اندوهى که هرگز از او جدا نمى شود، گرفتارى اى که هرگز از آن خلاصى نمى یابد، فقرى که هرگز به توانگرى نمى انجامد و آرزویى که هرگز به پایان نمى رسد. 

منبع: تنبیه الخواطر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت دلبستگان به دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..