تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین ۱۵۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد

هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران دهه آخر صفر از مشهد با همکاری شهرداری‌های تهران و مشهد تامین میشود.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، رییس کمیته خدمات حمل ونقل و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضویتامین ۱۵۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد گفت: تشکیل قرارگاه مرکزی حمل ونقل جاده‌ای زائران حرم رضوی با حضور رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در مشهد و پیش فروش گسترده بلیت سرویس‌های ثابت اتوبوس و راه اندازی سامانه لیست انتظار برای مسافرین بدون بلیت از مهم‌ترین اقدامات در حوزه تامین امکانات مناسب همزمان با دهه آخر صفر است.

جعفر شهامت افزود: پیش بینی می‌شود حجم سرویس دهی اتوبوس‌ها در روز شهادت امام رضا (ع) بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس باشد.

شهامت بیان کرد: تا روز جمعه، نهم مهرماه نیز برای خروج زائران رضوی که با افزایش قابل ملاحظه‌ای همراه است، نیاز به اتوبوس است.

 پیش‌بینی می‌شود در دهه پایانی ماه صفر امسال بیش از ۶ میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین ۱۵۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..