تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربازان نمونه شهرستان بستک تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز؛ سربازان نمونه شهرستان بستک تجلیل شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بستک در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بستک گفت: افتخار من و شما این است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان سرباز باشیم و نام ما هم بعنوان سرباز واقعی ثبت و ضبط شود
محمد مهدی زارع خفری، خدمت سربازی را خدمت به نظام و انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: خدمت در کشور اسلامی جهاد در راه حفظ دین اسلام است.
در پایان این مراسم نیز از پدر شهید فخرالدین فلک نازی از سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، سربازان نمونه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک ،سربازان مجموعه نیروی انتظامی و سربازان و مسوولان ادارات که در تمامی برنامه ها همکاری لازم را داشتند، قدردانی شد.
این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی عطاریه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه امام سجاد(ع) هرمزگان، سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بستک، بستان سرپرست فرمانداری شهرستان، سرگرد بهرامی سرپرست انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربازان نمونه شهرستان بستک تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..