تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه یادواره دفاع مقدس در شهرستان بستک

نمایشگاه دفاع مقدس با همکاری نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو مغدان و پایگاه شهدای کارگزار روستای مغدان برپایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، این نمایشگاه با حضور فرمانده مقاومت بسیج سپاه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، فرماندار، مسوول عقیدتی سیاسی ناحیه بسیج، فرمانده حوزه شهدا و فرمانده حوزه حضرت خدیجه( س) و با همراهی تعدادی از مسوولان و بسیجیان شهرستان بستک برگزار شد.
همچنین به یاد رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، حوزه حضرت خدیجه (س) و حوزه شهدا مقاومت بسیج سپاه بستک با ابتکار پایگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو مقاومت بسیج خواهران و پایگاه بسیج شهدای کارگزار حوزه شهدا در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ایران اقدام به ساخت ماکت منقش به یادمان جنگ تحمیلی و تمثال شهدای عزیز میهن اسلامیمان نموده و در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه یادواره دفاع مقدس در شهرستان بستک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..