تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست نخست وزیر پرتغال برای اصلاحات در شورای امنیت: قاره آفریقا، برزیل و هند در این شورا، صاحب کرسی شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: آنتونیو کاستا نخست وزیر پرتغال خواستار اصلاحات در شورای امنیت و گنجاندن هند و برزیل در این نهاد سازمان ملل شده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری مینت هند، آنتونیو کاستا نخست وزیر پرتغال طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل با درخواست برای گسترش شورای امنیت سازمان ملل متحد، خواستار گنجاندن هند، برزیل و قاره آفریقا در شورای امنیت سازمان ملل شد.

کاستا در ادامه افزود: ما به یک شورای امنیت چابک و کارآمد نیاز داریم که بتواند به چالش های قرن بیست و یکم بدون فلج شدن پاسخ دهد و اقداماتش توسط سایر اعضای سازمان ملل متحد بررسی شود.

نخست وزیر پرتغال خاطر نشان کرد: شورای امنیتی که دیدگاهی جامع از امنیت را در بر می گیرد. شورای امنیتی که در آن قاره آفریقا، برزیل و هند کرسی دارند و کشورهای کوچک در آن به طور عادلانه حضور دارند.

او همچنین از تهاجم روسیه به اوکراین که آن را نقض فاحش قوانین بین المللی و در درجه اول منشور سازمان ملل متحد خواند انتقاد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست نخست وزیر پرتغال برای اصلاحات در شورای امنیت: قاره آفریقا، برزیل و هند در این شورا، صاحب کرسی شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..