تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری تجمع اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب

به گزارش رکنا، جمعی از اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس کشورمان تجمع خواهند کرد.

این مراسم ساعت ۱۶ یکشنبه با حضور دسته های عزاداری و مداحان اهل بیت با عنوان « اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) » برگزار خواهد شد.

تجمع کنندگان در بخشی از مراسم راهپیمایی نیز می کنند که این راهپیمایی از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان انقلاب ادامه خواهد شد.

مردم همچنین از ۴ مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در مراسم حاضر خواهند شد و در پایان نیز از  سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری بهره خواهند برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری تجمع اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..