تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با فتنه‌گران است

ساعت: 09:10 منتشر شده در مورخ: 1401/07/03 شناسه خبر: 1899412

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بر لزوم وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی مانع تحقق توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی می‌شود بنابراین اتحاد مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه‌افکنی آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با اروم‌نیوز، با اشاره به اتفاقات و حواشی چند روز گذشته در کشور، تصریح کرد: اتفاقاتی که در چند روز گذشته به بهانه فوت مهسا امینی در کشور اتفاق افتاده باعث تاسف است، زیرا اینگونه حرکات و تخریب‌ها نشان می‌دهد یک جریان معمولی نیست و پشت آن دشمنان قسم خورده کشور ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: تجمعات مردمی و اعتراض های مسالمت‌آمیز یک حق مدنی استاما اگر تحت پوشش این اعتراضات کسانی بخواهند سوء استفاده کنند و اموال عمومی را تخریب و به مقدسات اسلام و مسلمین اهانت کنند طبیعی است که این اعتراض‌ها از قالب اعتراض مدنی خارج و تبدیل به آشوب‌های خیابانی می‌شود و باید برخوردی جدی با آنان شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: امروز ایجاد خسارت و هزینه‌های سنگین و تخریب اموال عمومی خواست دشمنان است، باید مراقب باشیم تا در دام رسانه‌های دشمن گرفتار نشویم.

وی بر لزوم وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی مانع تحقق توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی می‌شود بنابراین حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه افکنی آنان است.

کلشی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون با  اتحاد اهل تسنن و شیعه اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب ناکام مانده است، بیان کرد: حضور مسلمانان در اینگونه راهپیمایی‌ها و مراسمات می‌تواند هرگونه خطر احتمالی را از کشور دور و امنیت ملی را مستحکم کند چرا که در طول سالیان گذشته اتحاد شیعه و سنی باعث به زانو درآوردن ابرقدرت‌های جهان شده است‌.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با فتنه‌گران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..