تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/ مرد روانی با قیچی ۴۰ بار به گلوی یک مرد زد / وحشت آور

به گزارش رکنا، مرد روانی ۴۰ بار با چاقو به گلوی مشتری فروشگاهی در فلوریدای آمریکا حمله کرد.فیلم لحظه حمله به این مرد در یوتیوپ بیش از هزاران بار دیده شده است.

بنا بر گزارش های پلیس فلوریدای آمریکا مهاجم مردی به نام "ادموند کلارک "۳۶ ساله است که در پی توهم آنی ناشی از مصرف مواد مخدر در فروشگاهی در فلوریدا با برداشتن یک قیچی به گردن مشتری حمله ور شده و ۴۰ ضربه به گلوی وی وارد کرده است.

فیلم لحظه حمله توسط دوربین های مداربسته مستقر در فروشگاه ضبط شده و بر اساس اطلاعات پلیس مهاجم لحظاتی پس از حمله توسط ماموران دستگیر شده است.

گزارش های پلیس حاکی است این  مرد مجروح پس از حمله به بیمارستان منتقل شده و خوشبختانه  به شکل معجزه آسایی از مرگ جان سالم بدر برده است.

سخنگوی پلیس  فلوریدا بیان کرد که در زمان حمله چند مشتری دیگر به همراه صاحب فروشگاه در صحنه حضور داشته اند.

"اریک کلارک " سخنگوی پلیس  فلوریدا  افزود: مهاجم وقتی متوجه شده است که  قیچی به اندازه کافی تیز نبوده، چاقوی دیگری را از داخل آشپزخانه فروشگاه پیدا کرده  و به حمله اش ادامه داده است.

آرزو کیهان

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/ مرد روانی با قیچی ۴۰ بار به گلوی یک مرد زد / وحشت آور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..