تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین عکس از زنان بازیگر در سریال جیران ! / حرمسرا را باور کرده اند !

سمیرا حسن‌پور متولد 16 آذر 1363 در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون، و تئاتر اهل ایران است. سمیرا حسن پور در سریال چاردیواری و پایتخت نقش آفرینی کرده است. سمیرا حسن پور در اولین کار سینمایی خود کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد. سمیرا حسن پور در آخرین فعالیت خود در سریال جیران مشغول به نقش آفرینی است. سمیرا حسن پور در شب های مافیا نیز حضور داشته است.

سمیرا حسن‌پور، بازیگر سریال جیران عکسی دسته جمعی را به همراه همبازیانش از جمله مریلا زارعی، ستاره پسیانی و ... در سریال جیران منتشر کرد.

سریال جیران

منبع: وقت صبح

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین عکس از زنان بازیگر در سریال جیران ! / حرمسرا را باور کرده اند !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..