تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند و عابدزاده؛ در دو سمت متفاوت تاریخ

در حالی شب گذشته اروگوئه را با یک گل شکست داد که کی‌روش در طول ۹۰ دقیقه از دو دروازه‌بان استفاده کرد؛ دو دروازه بانی که به نظر می رسد بیشترین شانس را برای پوشیدن شماره یک تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشند.

علیرضا بیرانوند که گلر اول تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود، امسال عطای حضور در فوتبال باشگاهی اروپا را به لقایش بخشید تا با بازگشت در ایران، فرصت بازی بیشتری داشته و برای همراهی تیم ملی در قطر آماده باشد. او اگر بتواند نظر کی‌روش را برای حضور در ترکیب تیم ملی (جام جهانی ۲۰۲۲) جلب کند به اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که در دو جام جهانی فرصت بازی پیدا می کند.

افتخاری که بیرانوند به دنبال آن است را حتی گلرهای بزرگ فوتبال ایران از جمله ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده هم به دست نیاورده اند. این دو دروازه بان که از آنها به عنوان بهترین های تاریخ گلری ایران یاد می شود، هر کدام یک دوره (۱۹۷۸ و ۱۹۹۸) سابقه حضور در جام جهانی و بازی در این تورنمنت را دارند.

البته بیرو برای رسیدن به این مهم، پسر یکی از دو چهره شناخته شده فوتبال ایران را به عنوان رقیب کنار خود می بیند. امیر عابدزاده شب گذشته در نیمه دوم به عنوان جانشین بیرانوند به میدان رفت و در بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی موفق بود. او نیز به اندازه بیرانوند برای درخشش و حضور در جام جهانی انگیزه دارد. امیر برای تکرار تاریخ تلاش می کند؛ تاریخی که اگر تکرار شود، برای دومین بار و پس از ۲۴ سال، یک عابدزاده دیگر را درون دروازه تیم ملی در جام جهانی خواهیم دید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند و عابدزاده؛ در دو سمت متفاوت تاریخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..