تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش در کره جنوبی در پی احتمال آزمایش موشکی کره شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مقامات کره جنوبی روز شنبه اعلام کردند که برای شلیک احتمالی موشک بالستیک زیردریایی کره شمالی در حالت آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری «یونایتدپرس» به نقل از خبرگزاری «یونهاپ» ارتش کره جنوبی از بروز نشانه هایی مبنی بر آمادگی پیونگ یانگ در پرتاب احتمالی یک موشک بالستیک در سواحل شرقی خود خبر داده است.

یک مقام نظامی کره جنوبی گفت: «ما از نزدیک تاسیسات و فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های کره شمالی را زیر نظر داریم و وضعیت آمادگی کامل را حفظ می‌کنیم.»

به گفته این مقامات، «یون سوک یول» رئیس‌ جمهور کره جنوبی پس از اطلاع‌رسانی روز جمعه هنگام بازگشت از سفرهای خود به انگلیس، ایالات متحده و کانادا، وضعیت را زیر نظر گرفته است.

در تحولی دیگر، ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس رونالد ریگان» آمریکا روز جمعه وارد شهر بندری «بوسان» در کره جنوبی شد تا رزمایش مشترکی را با نیروی دریایی این کشور برای نمایش قدرت نظامی و بازدارندگی گسترده برابر تهدید فزاینده اتمی کره شمالی انجام دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش در کره جنوبی در پی احتمال آزمایش موشکی کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..