تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته دفاع مقدس برترین زمان ترویج جهاد تبیین میان نوجوانان است  

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان آوج، حجت الاسلام میرزابیگی، مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج گفت: دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی اظهار داشت: زیباترین فصل این فرهنگ متعالی به وجود آورندگان آن هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

 مسئول دفتر نمایندگی ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) در ادامه افزود: دفاع مقدس، یادآور زیباترین و حماسه سازترین صحنه‌هایی بود که رزمندگان اسلام، جان خود را به فدای اسلام و ایران کردند و خون سرخ خود را به پای خاک مقدس ایران اسلامی ریختند.

وی تصریح کرد: در عصر حاضر، بدخواهان انقلاب و اسلام در تلاش هستند، تا به راه انداختن جنگ تمام عیار رسانه‌ای، یاد و خاطره دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام میرزابیگی در پایان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، ثمره خون پاک شهدا و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران است و تکریم و رسیدگی به این خانواده‌ها وظیفه همه ما مسئولان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته دفاع مقدس برترین زمان ترویج جهاد تبیین میان نوجوانان است  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..