تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی – مهر ١۴۰١

شیائومی در چند سالی که به حوزه گوشی‌های موبایل وارد شده، توانسته به لطف قیمت رقابتی بخش عمد‌ه‌ای از بازار را در اختیار بگیرد. این کمپانی تقریبا در هر رده قیمت و برای هر سلیقه‌ای چندین موبایل در سبد محصولات خود دارد. در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین گوشی شیائومی را به طور ماهانه معرفی کنیم.

در لیست بهترین گوشی شیائومی، مدل‌هایی که در یک سال و نیم اخیر روانه بازار شده‌اند را انتخاب کرده‌ایم. قیمت‌های این گوشی‌ها مربوط به زمان نگارش مطلب هستند و ممکن است در طول یک ماه پیش رو، نوسان داشته باشند. طی مدت اخیر، تعدادی از گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی دوباره در بازار موجود شده‌اند. برخی از این مدل‌ها از مشخصات جالبی برخوردارند؛ اما به دلیل قدیمی بودن و پشتیبانی کوتاه‌تر، خرید آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم. در ادامه در رده‌های قیمتی مختلف، لیست بهترین گوشی شیائومی را به ترتیب قیمت معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین گوشی شیائومی بین مدل‌های اقتصادی

شیائومی مدل‌های ارزان متنوعی در بازار دارد که قیمت آنها معمولا از حدود ۲.۵ میلیون تومان شروع می‌شود اما بیشتر مدل‌های زیر ۳.۵ میلیون تومان بیش از یک سال و نیم از ورودشان به بازار می‌گذرد و به همین دلیل خرید آن‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم.

شیائومی پوکو C31 مدل ۴/۶۴ گیگابایت؛ ارزان قیمت‌ترین گوشی شیائومی نمایشگر ۶.۵٣ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ٧٢٠ در ۱۶۰۰ پیکسلی چیپست مدیاتک هلیو G35 ترکیب رم و حافظه داخلی ٣/٣٢ و ۴/۶۴ گیگابایتی دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ١٣ مگاپیکسلی به همراه عمق‌سنج و ماکروی ٢ مگاپیکسلی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز به جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD جداگانه وزن ١٩۴ گرم اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 12 قیمت: ٣.۴ میلیون تومان

اگر به دنبال خرید ارزان‌ترین گوشی از کمپانی شیائومی در ایران هستید، پوکو C31 گزینه اصلی شما خواهد بود. این گوشی برای کاربرانی که بودجه محدودی در اختیار دارند و قصد دارند تنها کارهای روزمره و معمول خود آن را انجام دهند، کاملا مناسب است. پوکو C31 در دو مدل ٣/٣٢ و ۴/۶۴ گیگابایتی روانه بازار شده که اولی با قیمتی در مرز ٣ میلیون تومان پیدا می‌شود و دومی هم هزینه بیشتری برایتان می‌تراشد.

قلب تپنده این گوشی ارزان قیمت پوکو، مدیاتک هلیو G35 است که از قدرت نسبتا مناسبی برای کارهای سبک و اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین بهره‌مند است. نمایشگر این دستگاه اندازه ۶.۵٣ اینچی دارد. مجموعه دوربین‌های پوکو C31 از دوربین عریض ١٣ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ماکرو و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود که البته کیفیت خیلی خوبی ندارند.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی در ایران از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که شارژدهی بالایی را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد. پوکو C31 دو ضعف اساسی هم دارد. شیائومی در کنار استفاده از درگاه منسوخ شده MicroUSB 2.0 در این گوشی اقتصادی، آن را به اندروید ۱۰ پیش‌فرض مجهز کرده است. بنابراین وضعیت پشتیبانی نرم‌افزاری پوکو C31 اصلا خوب نخواهد بود.

شیائومی ردمی 10C مدل ۴/١٢٨ گیگابایت؛ بهترین گوشی اقتصادی شیائومی نمایشگر ۶.٧١ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسلی چیپ اسنپدراگون 680 ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴ و ۴/١٢٨ گیگابایتی دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ ١٨ واتی مجهز به جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD جداگانه وزن ۱۹۰ گرم اندروید ١١ و پوسته MIUI 12.5 قیمت: ۴.۴ میلیون تومان

ردمی 10C جدیدترین و بهترین گوشی اقتصادی شیائومی به شمار می‌آید. قیمت این دستگاه طی هفته‌های اخیر روند نزولی را طی کرده و انتظار داریم به کم‌تر از این هم برسد. قلب تپنده ردمی 10C تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 680 است که در ردمی نوت 11 نیز استفاده شده است. شما می‌توانید این دستگاه را در دو مدل ۶۴ و ١٢٨ گیگابایتی تهیه کنید.

دوربین اصلی ردمی 10C از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است اما در کنار آن تنها یک دوربین عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی به‌کار رفته و هیچ خبری از دوربین فوق‌عریض نیست. دیگر ویژگی‌های این گوشی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر IPS LCD با رزولوشن +HD در این رده قیمتی عادی هستند.

لیست بهترین گوشی شیائومی بین مدل‌های میان رده

در ادامه لیست بهترین گوشی شیائومی در بین میان‌رده‌ها را معرفی خواهیم کرد که امکانات جذابی را در اختیار مشتریان می‌گذارند و معمولا مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند.

ردمی نوت 11 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایت؛ ارزان اما کامل نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۹۰ هرتز چیپست اسنپدراگون 680 ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۶/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایت دوربین اصلی ۴ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ٢ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ٢ مگاپیکسلی دوربین سلفی ۱٣ مگاپیکسلی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ ٣٣ واتی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکر استریو، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD جداگانه وزن ١٧٩ گرم اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 13 قیمت: ۵.۴ میلیون تومان

ردمی نوت 11 دستگاهی است که با وجود قیمت نه‌چندان بالا، می‌تواند جوابگوی بسیاری از نیازهای کاربران باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، بهره‌مندی از نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی محسوب می‌شود که در این بازه قیمتی رقیب جدی ندارد. مغز متفکر ردمی نوت 11 تراشه اسنپدراگون 680 است که عملکرد خوبی در انجام کارهای روزمره دارد و برای انجام بازی‌های نیمه‌سنگین نیز می‌توان روی آن حساب باز کرد.

برای عکاسی با این گوشی، می‌توانید از دوربین اصلی ۴ گانه آن استفاده کنید که مجهز به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض است. با وجود این‌که باتری ردمی نوت 11 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، وزن آن ١٧٩ گرم بوده و حین کار کردن با این گوشی دستتان خسته نمی‌شود. پشتیبانی از فناوری شارژ ٣٣ واتی در ردمی نوت 11، به جذابیت‌های آن می‌افزاید. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به اسپیکر استریو، عرضه در سه رنگ مختلف و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد.

شیائومی پوکو M4 Pro 4G مدل ۶/١٢٨ گیگابایت؛ پکیجی متنوع از هر آنچه می‌خواهید نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و پشتیبانی از نرخ رفرش ۹۰ هرتز چیپ مدیاتک هلیو G96 ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۶۴، ۶/١٢٨، ٨/١٢٨، ٨/٢۵۶ گیگابایتی دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی در کنار فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ ٣٣ واتی مجهز به اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت میکرو اس‌دی و حسگر تشخیص اثر انگشت وزن ۱۷۹ گرم اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 13 قیمت: ۶.٢ میلیون تومان

پوکو M4 Pro 4G یک سری تفاوت مهم با برادرش یعنی پوکو M4 Pro 5G دارد. اول این‌که این دستگاه فاقد قابلیت اتصال به شبکه 5G است و چیپست مدیاتک هلیو G96 قدرت کم‌تری نسبت به مدیاتک دیمنسیتی 810 دارد. در عوض شاهد به‌کارگیری نمایشگر AMOLED با کیفیت در این گوشی هستیم.

دوربین اصلی سه‌گانه پوکو M4 Pro 4G شامل یک دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با کیفیت است؛ البته نمی‌توان روی دو دوربین دیگر این گوشی حساب چندانی باز کرد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ ٣٣ واتی از دیگر نقاط قوت این گوشی هستند. وزن ۱۷۹ گرمی این دستگاه نیز سبب می‌شود تا کار کردن با آن در طولانی‌مدت خسته کننده نباشد. مدل ۶/١٢٨ گیگابایتی پوکو M4 پرو 4G نسبت به مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی بیشتر توصیه می‌شود، زیرا قیمت مدل گران‌تر نزدیک به ٧ میلیون تومان است.

شیائومی ١١ لایت 5G نیو ادیشن مدل ٨/۱۲۸ گیگابایت؛ میان‌رده‌ای فوق‌العاده نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ٩۰ هرتز چیپست اسنپدراگون 780G ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۶۴، ۶/١٢٨، ٨/۱۲۸ و ۸/٢۵۶ گیگابایتی دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی در کنار فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی باتری ۴٢۵۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ ٣٣ واتی مجهز به اسپیکر استریو، پورت میکرو اس‌دی، حسگر تشخیص اثر انگشت و پشتیبانی 5G وزن ۱۵٨ گرم اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 12 قیمت: ٨ میلیون تومان

شیائومی ١١ لایت 5G نیو ادیشن را می‌توان یک میان‌رده فوق‌العاده دانست. این گوشی نسخه‌ای تازه از Mi 11 Lite 5G محسوب می‌شود. این دستگاه طراحی خاص و جذابی دارد؛ به‌طوری که ابعاد آن نسبتا کوچک است و وزن آن تنها به ١۵٨ گرم می‌رسد. ضخامت این گوشی نیز معادل ۶.٨ میلی‌متر است. با این حال همچنان استاندارد IP53 به این میان‌رده اعطا شده که تنها به منزله مقاومت در برابر پاشش قطرات آب خواهد بود. مغز متفکر شیائومی ١١ لایت 5G نیو ادیشن اسنپدراگون 778G بوده که قدرت بالایی دارد.

با وجود باتری نسبتا کم‌ظرفیت، شارژدهی این گوشی به دلیل بهره‌مندی از سخت‌افزار بهینه بالاست. برای شارژ کردن آن نیز می‌توان از شارژر ٣٣ واتی داخل جعبه استفاده کرد. مدل ٨/١٢٨ گیگابایتی این میان‌رده با قیمت حدود ٨ میلیون تومان ارزش خرید بالایی دارد.

لیست بهترین گوشی شیائومی در بین مدل‌های پرچمدار

در این قسمت به سراغ معرفی بهترین گوشی های شیائومی در بین پرچمداران می‌رویم.

پوکو F4 مدل ٨/٢۵۶ گیگابایت؛ تازه‌وارد ارزشمند نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز چیپست اسنپدراگون ٨٧۰ ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ٨/١٢٨، ۸/۲۵۶ و ١٢/٢۵۶ گیگابایت دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ٢ مگاپیکسلی دوربین سلفی ٢۰ مگاپیکسلی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ ۶٧ واتی مجهز به اسپیکر استریو، پشتیبانی از 5G و حسگر تشخیص اثر انگشت وزن ١٩۵ گرم اندروید ۱٢ و پوسته MIUI 13 قیمت: ١١ میلیون تومان

پوکو سری جدید گوشی‌های رده بالای خود را چندی پیش رونمایی و عرضه کرد. یکی از این گوشی‌ها، پوکو F4 بود که هرچند تنها چند تفاوت با نسل قبلی خود دارد، اما یکی از مدل‌های با ارزش این بازه قیمتی محسوب می‌شود. ظاهر این گوشی نسبت به گذشته کمی فرق کرده اما در باطن تفاوت‌های زیادی را شاهد نیستیم. این گوشی از همان نمایشگر ۶.۶٧ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی استفاده می‌کند. قلب تپنده آن نیز اسنپدراگون ٨٧۰ است که عملکرد عالی در اجرای بازی‌ها دارد.

یکی از مشکلات پوکو F3، سیستم دوربین ضعیف آن بود. حال پوکو در این نسل از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بهره گرفته تا تجربه عکاسی بهتری را به کاربران ارائه دهد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶٧ واتی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکر استریو و استاندارد IP53 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

بررسی پوکو ایکس ۴ جی تی

دومین گوشی تازه‌وارد پوکو که X4 GT نام دارد نیز از ارزش خرید خوبی برخوردار است، اما به پای پوکو F4 نمی‌رسد. این دستگاه جدید از نمایشگر ١۴۴ هرتزی IPS LCD و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ٨١۰۰ استفاده می‌کند تا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرهای حرفه‌ای باشد. بررسی این گوشی را طی روزهای آینده در دیجیاتو منتشر می‌کنیم و به تمام ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

شیائومی پوکو F4 GT مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت؛ بهترین گوشی گیمینگ پرچمدار شیائومی نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 ترکیب رم و حافظه داخلی ٨/١٢٨ و ١٢/٢۵۶ گیگابایتی دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ٨ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی باتری ۴٧۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شارژر ۱۲۰ واتی مجهز به اسپیکر استریو، پشتیبانی از 5G و حسگر تشخیص اثر انگشت وزن ۲۱۰ گرم اندروید ١٢ و پوسته MIUI 13 قیمت: ۱۴.۵ میلیون تومان

اگر گیمر هستید و به دنبال یک گوشی گیمینگ از شیائومی هستید، بی‌شک پوکو F4 GT (بررسی دیجیاتو) بهترین انتخاب ممکن در بازار ایران است. این گوشی گیمینگ دارای تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 است که در تمام بازی‌ها عملکرد عالی از خود به نمایش می‌گذارد. تجهیزات گیمینگ مانند دکمه‌های مخصوص و طراحی ویژه این گوشی آن را نسبت به رقبا متمایز می‌کنند. پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی را نیز به این فهرست اضافه کنید. پوکو F4 GT با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 ارائه شده است.

پوکو برای کاهش هزینه‌های این دستگاه، مجبور شده تا دوربین اصلی نه چندان با کیفیتی را در گوشی گیمینگ خود به کار بگیرد. با وجود به‌کارگیری باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژدهی این گوشی به دلیل بهره‌مندی از تراشه پر مصرف اسنپدراگون 8 نسل 1 زیاد نیست. اسپیکر استریوی چهارگانه این دستگاه به جذابیت‌های آن برای یک تجربه گیمینگ عالی می‌افزاید. مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی اخیرا موجود شده که به لطف قیمت ۱۴ میلیون تومانی، ارزش خرید بالایی دارد. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی پوکو F4 GT نیز با قیمت حدود ۱۶ میلیون تومان همچنان گزینه خوبی محسوب می‌شود.

شیائومی 12X مدل ۸/٢۵۶ گیگابایت؛ یک پرچمدار متفاوت با طراحی و امکانات جذاب نمایشگر ۶.٢٨ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ٢۴۰۰ پیکسل، پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش بیش از ۶٨ میلیارد رنگ چیپست اسنپدراگون 870 ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/١٢٨، ٨/٢۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ١٣ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ ۶٧ واتی مجهز به اسپیکر استریو، پشتیبانی از 5G و حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال وزن ١٧۶ گرم اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 13 قیمت: ١۵ میلیون تومان

شیائومی 12X یکی از گوشی‌های جدید این کمپانی محسوب می‌شود که اخیرا وارد بازار کشورمان شده است. 12 ایکس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED بهره می‌برد که برای اولین بار در دنیای موبایل، قابلیت نمایش بیش از ۶٨ میلیارد رنگ را داراست. ابعاد این دستگاه نیز با وجود نمایشگر ۶.٢٨ اینچی چندان بزرگ نیست و می‌توان آن را یک گوشی کامپکت به شمار آورد. شیائومی 12X مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه با دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. البته نمی‌توان انتظار زیادی از باقی دوربین‌ها داشت.

تراشه استفاده شده در این گوشی اسنپدراگون 870 بوده که قدرت کم‌تری نسبت به اسنپدراگون 888 در شیائومی 11T پرو دارد، اما در عوض بهینه‌تر است. شارژدهی باتری نسبتا بالای این دستگاه در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶٧ واتی از دیگر نقاط قوت آن هستند. در مقابل اما خبری از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برای این گوشی نیست. نکته منفی دیگری که در این گوشی به چشم می‌خورد، ارائه با اندروید 11 پیش‌فرض است. شیائومی ۱۲ نیز با قیمت ۱٨ میلیون تومانی در بازار حضور دارد اما به دلیل برتری‌های کمی که دارد، گزینه چندان با ارزشی محسوب نمی‌شود.

شیائومی 12 پرو ١٢/٢۵۶ گیگابایت؛ بهترین پرچمدار شیائومی در ایران بررسی شیائومی ۱۲ پرو نمایشگر ۶.٧٣ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ٣٢۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/١٢٨، ٨/٢۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ٢ برابری دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی باتری ۴۶٠٠ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی مجهز به اسپیکر استریو، پشتیبانی از 5G و حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال وزن ۲۰۵ گرم اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 13 قیمت: ٢۶.۵ میلیون تومان

شیائومی 12 پرو را در دیجیاتو بررسی کرده‌ایم و به راحتی می‌توانیم بگوییم که برترین پرچمدار شیائومی و بهترین گوشی فعلی این کمپانی در ایران است. قیمت این گوشی طی روزهای اخیر به طرز چشمگیری کاهش یافته و ارزش خرید آن در حال حاضر بالاست. این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را در اختیار دارد که به لطف نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، می‌توان بازی‌های روز موبایل را با بالاترین کیفیت تجربه کرد. همچنین نمایشگر این گوشی از ویژگی نرخ رفرش متغیر برای کاهش مصرف باتری برخوردار است.

دوربین اصلی ٣ گانه شیائومی 12 پرو از سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کل کیفیت این سیستم دوربین بسیار خوب است؛ البته انتظار استفاده از دوربین تله‌فوتوی بهتری برای بخش زوم اپتیکال دوربین داشتیم. این دستگاه نیز تا اندروید 15 آپدیت می‌شود. طراحی به‌روز و زیبا در کنار سرعت شارژ بسیار بالای ۱۲۰ واتی از دیگر نقاط قوت این گوشی هستند. در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی این گوشی را از یوتوب دیجیاتو تماشا کنید:

[embedded content]

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول درباره بهترین گوشی شیائومی بهترین موبایل شیائومی کدام است؟

شیائومی 12 پرو مدل ۱۲/٢۵۶ گیگابایت بهترین گوشی شیائومی و پیشرفته‌ترین مدل موجود در بازار است که ویژگی‌های حرفه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد.

ارزان ترین گوشی شیائومی کدام است؟

شیائومی گوشی‌های با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان هم دارد اما بسیاری از آن‌ها قدیمی هستند. ارزان ترین گوشی شیائومی که ارزش خرید مناسبی دارد، گوشی پوکو C31 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است که می‌توان با بودجه حدود ٣.۵ میلیون تومان آن را تهیه کرد.

بهترین گوشی شیائومی در بین میان رده ها کدام است؟

شیائومی ١١ لایت 5G نیو ادیشن بهترین گوشی شیائومی در بین میان‌رده‌ها از نظر کارایی نسبت به قیمت و ویژگی‌هایش است.

کدام گوشی شیائومی اکنون از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟

پوکو F4 به عنوان گوشی تازه‌وارد شیائومی در ایران با ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی ١١ میلیون تومانی ارزش خرید بالایی دارد.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی کدام مدل است؟

پوکو F4 GT با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و ویژگی‌های حرفه‌ای، بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در بازار ایران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی – مهر ١۴۰١»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..