تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از پروژه کشته‌سازی در کردستان/قتل جوان سقزی پیش از شروع اغتشاشات


در پی بروز تجمعات اخیر در استان کردستان به دنبال اعتراض به فوت مهسا امینی، گروهک‌های ضدانقلاب با فراخوان و دعوت از جوانان برای حضور در خیابان‌ها و تبدیل اعتراضات به اغتشاش و آتش‌زدن اموال عمومی، پروسه کشته‌سازی را برنامه‌ریزی کرده بودند تا جائی‌که در هفته گذشته ۴ نفر از جوانان کُرد توسط آن مزدوران کشته شدند.

گروهک‌های ضدانقلاب با تبلیغات دروغین و حمایت و هدایت استکبار جهانی که دنبال ریختن خون جوانان کردستانی و وارونه جلوه دادن واقعیات بودند، سعی داشتند این جنایات‌ها را به گردن مأموران نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در استان کردستان بیندازند که این‌بار نیز اهداف شوم و تیر آنان به سنگ خورد تا جائی‌که پدر فواد قدیمی از جانباختگان اعتراضات اخیر شهرستان دیواندره به تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند واکنش نشان داد و گفت: پسرم را ضدانقلاب جلوی مغازه‌اش کشته و اصلاً مأموری در کار نبوده است.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان به جزئیات جدیدی از کشته شدن ۴ نفر از جوانان کردستانی توسط ضدانقلاب پرداخت و اظهار داشت: مأموران انتظامی در جریان تجمعات اخیر، اصلاً کسی را نکشته‌اند و همه شایعات رسانه‌های معاند کذب محض است.

وی کشته‌سازی را تکنیک تکراری و نخ‌نمای ضدانقلاب خواند و افزود: ضدانقلاب در راستای پروژه کشته‌سازی در تجمعات اخیر و تحت تأثیر قراردادن افکار عمومی و احساسات مردم دست به انتشار تصاویر و فیلم‌های جعلی و خودساختگی از کشتن افراد می‌کردند، که کاملاً دروغ بود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه اخیراً ۳ نفر با گلوله جنگی و یک نفر در فاصله نزدیک و با گلوله ساچمه‌ای توسط ضدانقلاب کشته شدند، عنوان کرد: جوان سقزی «دو ساعت قبل از اغتشاشات» کشته شده بود و اصلاً ربطی به جریان تجمعات نداشت و کاملاً برنامه‌ریزی شده بود.

آزادی گفت: پس از این اتفاقات، عناصر گروهک‌های ضدانقلاب به بهانه حمایت از مهسا امینی، با حمل سلاح‌های مختلف آمریکایی و بمب‌های دست‌ساز قصد حضور بین مردم و ایجاد ناامنی در استان را داشتند که با رشادت نیروی انتظامی و متولیان امنیت ناکام ماندند.

منبع تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از پروژه کشته‌سازی در کردستان/قتل جوان سقزی پیش از شروع اغتشاشات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..