تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فشارسنج هوشمند گارمین با تأییدیه سازمان غذا و دارو رونمایی شد

براساس گزارش ورج، گارمین روز گذشته دستگاهی هوشمند برای سنجش فشارخون رونمایی کرد که ظاهراً به تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده رسیده است. دستگاه جدید که با نام کامل Garmin Index BPM Smart Blood Pressure Monitor شناخته می‌شود، تنها یکی از محصولات هوشمند گارمین با تمرکز بر سلامتی بدن است.

فشارسنج هوشمند گارمین به کاربران امکان می‌دهد فشار‌خون سیستولیک و فشار‌خون دیاستولیک را اندازه بگیرند. منظور از فشار‌خون سیستولیک حداکثر فشار واردشده به دیواره‌ی شریان‌ها هنگام ضربان قلب است. فشار‌خون دیاستولیک نیز حداقل فشار واردشده به دیواره‌ی شریان‌ها را به هنگام استراحت قلب نشان می‌دهد.

نمای سه رخ جلو فشارسنج Index BPM گارمین

گارمین می‌گوید دستگاه فشارسنج جدیدش داده‌های فشارخون را به اپلیکیشن موبایلی Garmin Connect ارسال می‌کند. این اپلیکیشن با سایر دستگاه‌های گارمین نظیر ساعت‌های هوشمند و ترازوهای هوشمند سازگاری دارد. Garmin Connect به کاربران امکان می‌دهد تمامی داده‌های سلامتی و تناسب اندام خود را یک‌جا ببینند.

یکی از مدیران گارمین می‌گوید کاربران می‌توانند یادآور تنظیم کنند تا اندازه‌گیری فشارخون را فراموش نکنند. گزارش فشارخون در قالب گزارشی هفت‌روزه یا چهارهفته‌ای یا یک‌ساله دردسترس خواهد بود. کاربر می‌تواند این گزارش را در قالب فایل PDF دریافت کند و به پزشک نشان دهد.

حداکثر ۱۶ فرد می‌توانند از دستگاه جدید گارمین برای سنجش فشارخون خود استفاده کنند. کاف دستگاه فشارسنج تنظیم‌شدنی است تا با بازوهای مختلف سازگار باشد. دستگاه Index BPM گارمین نیازمند چهار باتری AAA است و با هر چهار باتری می‌تواند تا ۹ ماه فعالیت کند.

فشارسنج Index BPM گارمین از نمای جلو

گارمین می‌گوید Index BPM دستگاهی جمع‌و‌جور است؛ اما در نگاه اول می‌بینیم که با فشارسنجی نسبتاً بزرگ طرف هستیم. طراحی فشارسنج گارمین تا حدی ما را یاد تلفن‌های ماهواره‌ای InReach می‌اندازد. متأسفانه ساعت‌های هوشمند هنوز برای سنجش فشارخون به‌اندازه‌ی کافی پیشرفته نشده‌اند؛ بنابراین، باید با طراحی محصولاتی مثل Index BPM کنار بیاییم.

Index BPM به تأیید سازمان غذا و دارو رسیده است و این یعنی گارمین می‌تواند ادعا کند که این محصول به‌طور درخورملاحظه‌ای معادلِ دستگاهی مشابه و قانونی در بازار است که پیش‌تر تأییدیه‌ یا مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است.

نیم رخ فشارسنج Index BPM گارمین

Withings، یکی از شرکت‌های رقیب گارمین، در سال ۲۰۱۱ اولین فشارسنج خود را معرفی کرد که می‌توانست به آیفون متصل شود. Withings از آن زمان چندین فشارسنج دیگر نظیر Withings BPM Connect نیز روانه‌ی بازار کرده است. فشارسنج Garmin Index BPM با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند همین حالا این فشارسنج را از وب‌سایت رسمی گارمین تهیه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فشارسنج هوشمند گارمین با تأییدیه سازمان غذا و دارو رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..