تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه سازمان بسیج مداحان در پی اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ

هتک حرمتی که این روزها به خیمه ها و پرچم های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شده و آتش زدن آنها و برخی صفحات قرآن مجید از سوی عده ای معلوم الحال به بهانه درگذشت یک شهروند ایرانی، خبری است که دل همه ارادتمندان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت را به درد می آورد و مصیبت عظیمی برای مردم متدین و مذهبی ایران اسلامی می باشد و به خداوند تبارک و تعالی از این معصیت بزرگ باید پناه برد.


تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشورعزیزمان، تعرض به زنان محجبه و ولایت گناه نابخشودنی است
برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی، مطمئنا برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست و همراهی رسانه های بیگانه و تشویق و تأیید دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی و هم چنین منافقین و گروهک های تجزیه طلب، از عمل این مغرضان، ابعاد مختلف آن را آشکارتر کرده است.

 

متأسفانه در حالی که مسئولین با جدیت در حال حقیقت یابی و ابهام زدایی از ماهیت ماجرا بودند، برخی جریانات فرصت طلبِ وابسته، سعی کردند با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی با اغتشاشگری و برنامه هایی ضد دینی و ضد ملی، تجمعات را به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش ببرند.


جامعه ستایشگران ووعاظ و شعرایی آئینی استان کرمانشاه ضمن محکومیت این عمل شنیع و غیر الهی و غیر انسانی از همه اقشار متدین و محبان اهل بیت علیهم السلام می خواهد نسبت به چنین اعمال و رفتار خبیثانۀ شماری اراذل و اوباش و معاندان دین و اهل بیت علیهم السلام و جریان رسانه ای معاند که می کوشند حقیقت را پنهان کرده و روایت دیگری از آن را ارائه کند، بیش از پیش هوشمندی و حساسیت خود را داشته باشند.

از جریان رسانه ای انقلابی و متدین می خواهیم در جهت تبیین این حقیقت گام های عملی و موثر بردارند و نگذارند عده ای از افراد بی ریشه و بی اساس و بی هویت، اعتقادات دینی را به سخره بگیرند؛ فی الحال زمانی است که باید غیرت و حمیت دینی خود را در دفاع از اهل بیت علیهم السلام و دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به کار بست و وارد عمل شد.


تجربه بیش از چهار دهه ی انقلاب اسلامی نشان داده است که جامعه ما جامعه ای دین باور و دارای غیرت اسلامی است که این گونه حرکت های مذبوحانه، نظام اسلامی را از پیگیری مقتدرانه تحقق آرمانها و ارزش های دینی اش بازنخواهد داشت،” فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاءً”.

 

خداوند بر درجات امام راحل عظیم الشان بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)را مستدام بدارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه سازمان بسیج مداحان در پی اغتشاشات اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..