تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب ۱۲ شعبه و سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه بانک نیز نیز توسط اغتشاشگران تخریب شده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، «علیرضا قیطاسی» درباره خسارت‌های وارد شده به شعب بانک‌های دولتی روزهای اخیر توسط اغتشاشگران، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ماه رسیده در ۲۴۰ شعبه شکستگی شیشه رخ داده و به ۲۱۹ دستگاه خودپرداز در این ایام خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: همچنین دوربین ۱۳۴ شعبه بانک و تابلوی ۱۰ شعبه نیز توسط اغتشاشگران آسیب دیده است. 

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، ۱۲ شعبه بانک نیز تخریب شده که میزان خسارات به پنج شعبه حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد و مابقی نیز بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد است که در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و ایلام رخ داده است. 

وی اضافه کرد: به ۱۱ شعبه بانک نیز در این مدت خسارت جزئی وارد شده است و در دو شعبه نیز شاهد سرقت اموال بودیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب ۱۲ شعبه و سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..