تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام‌های تسلیت برای درگذشت امین تارخ

آفتاب‌‌نیوز :

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، در پیامی درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را به خانواده آن مرحوم و جامعه سینمایی و هنری کشور تسلیت گفت.

در پیام ریاست سازمان سینمایی، آمده است:

«بازگشت همه به سوی خداوند مهربان است

استاد امین تارخ، بازیگر برجسته و به‌یادماندنی، مدرس و سینماگر محبوب و متشخص در کمال ناباوری دار فانی را وداع گفت.

او که برآمده از تئاتر بود در دهه شصت با بازی در دو سریال فراموش نشدنی «سربداران» و «ابوعلی سینا»، به ستاره‌ تبدیل شد و حضورش در سینما تداوم یافت. کارنامه زنده یاد تارخ، سرشار از نقاط عطف است. از «مادر» تا «سارا» و از «سفر سبز» تا «جراحت» و «معصومیت از دست رفته» درخشید و به نقش‌هایی جان داد که در تاریخ سینما و تلویزیون خواهند ماند.

بخش مهمی از کارنامه زنده یاد تارخ به تربیت نسلی از بازیگران اختصاص دارد. اهتمام او به آموزش مثال زدنی بود.

افسوس و دریغ که این بازیگر خوب و گرانقدر را از دست دادیم.»

خانه سینما و انجمن بازیگران خانه سینما نیز در پیام‌های کوتاهی در گذشت امین تارخ را تسلیت گفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام‌های تسلیت برای درگذشت امین تارخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..