تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه کوردن بلو درست کنیم

چگونه ها » تغذیه » چگونه کوردن بلو درست کنیم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۲ دی ۱۳۹۵ چگونه کوردن بلو درست کنیم

کوردن بلو غذایی سریع، آسان و خوشمزه است. معمولا در مهمانی ها می تواند یکی از سینی های فینگر فود را به خود اختصاص دهد. بزرگ ترین و پهن ترین سینه ی مرغ را انتخاب کنید تا بتوانید آن را راحت تر رول کنید.

چگونه 1

مواد لازم: سینه ی مرغ بدون استخوان، نمک، فلفل سیاه، ورق پنیر گودا یا لازانیا، ورق بیکن یا کالباس، تخم مرغ، آرد سوخاری

2

فر را روی درجه ی 180 گرم کنید و سینی فر را با روغن کمی چرب کنید.

3

سینه ی مرغ را به ضخامت کم برش بزنید یا با گوشت کوب آن را کمی بکوبید تا پهن تر و نازک تر شود. آن را با نمک و فلفل مزه دار کنید و یک ربع کنار بگذارید.

4

چگونه کوردن بلو درست کنیمروی هر لایه سینه ی مرغ یک ورق کالباس و یک ورق پنیر قرار دهید. سپس سینه ی مرغ را رول کنید و با خلال دندان آن را محکم کنید.

5

چگونه کوردن بلو درست کنیمرول ها را اول در تخم مرغ و سپس در آرد سوخاری بزنید و در سینی فر قرار دهید. سینی را به مدت 20 تا 30 دقیقه در فر بگذارید تا رول ها سرخ شوند. سپس سینی را خارج کنید و روی کوردن بلوها یک لایه پنیر بریزید . مجددا به مدت 5 دقیقه در فر قرار دهید تا پنیر آب شود.

6

پس از این مدت، سینی را از فر خارج کرده و با جعفری و سیب سرخ شده سرو کنید.

بخوانید:  چگونه کیک ژله ای درست کنیم

نکات و هشدارها از فویل آلمینیوم در کف سینی فر می توانید برای حفظ رطوبت غذا، توزیع مساوی تر گرما و تمیز کردن سریع تر فر استفاده کنید. مراجع http://allrecipes.com/recipe/8495/chicken-cordon-bleu-i/ همین‌طور بخوانید درباره نویسنده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه کوردن بلو درست کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..