تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش متفاوت علی مطهری به اغتشاشات اخیر

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران،، علی مطهری در صفحه شخصی خود نوشت: وقتی اقتدار پلیس کم می‌شود لات‌ها و چاقوکش‌ها سر برمی‌آورند و کاهش اقتدار پلیس به ضرر همه شهروندان است.

نایب رئیس مجلس دهم به معترضان واقعی توصیه کرد که صف خود را از لات‌ها و چاقوکش‌ها و کسانی که در قبال دریافت پول وارد می‌شوند، جدا کنند.

گفتنی است؛ طی چند روز گذشته عده‌ای محدود از آشوب طلبان ضمن سوءاستفاده از عواطف مردم بر سر حادثه مرحومه مهسا امینی، به خرابکاری در سطح برخی شهرهای کشور از جمله تهران پرداختند و طی این اقدام هنجارشکنانه به اموال عمومی، جان و مال مردم ایران نیز آسیب وارد آوردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش متفاوت علی مطهری به اغتشاشات اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..