تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا روزنامه اسپانیایی را تهدید به شکایت کرد

به گزارش رکنا، فوق ستاره آرژانتینی در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کرد و به پاری سن ژرمن رفت، البته این رفتار او در پاسخ به عدم تلاش باشگاه برای تمدید بود. حال روزنامه ال موندو مدعی شده از جزئیات آن آگاه شده است. گفته می‌شود برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان خواسته بند آزادسازی قراردادش تنها 10 هزار یورو به عنوان یک سمبل باشد. برادرش به عنوان مدیر برنامه‌های او کمیسیون خود را دریافت کند و لوئیس سوارز دستمزد‌های به تعویق افتاده خود را بگیرد.

بارسلونا از این خبر به سادگی نگذشته و بیانیه‌ای در این باره منتشر کرده است. این باشگاه اعلام کرده تمامی بندها در قرارداد محرمانه بوده و نباید منتشر می‌شده است. انتشار چنین مواردی قطعا به شهرت باشگاه ضربه خواهد زد و تیم حقوقی این موارد را با جدیت پیگیری می‌کند تا از مراجع قانونی به نتیجه برسد.

تمامی این اخبار در حالیست که تیم ژاوی سینگال‌هایی مبنی بر بازگشت مسی به بارسلونا می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا روزنامه اسپانیایی را تهدید به شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..