تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش مردمی « هم محله ای امام رضا (ع) » نمادی از رابطه معنوی زائران و مجاوران بارگاه رضوی

به گزارش ستاد خبری اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام گنابادی نژاد در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت:  امکانات و کیفیت خدماتی که مردم مشهد در دهه پایانی صفر برای پذیرایی از زائران امام رضا (ع) پای کار می آورند به هیچ وجه قابل مقایسه با امکانات دولتی نیست.

وی الفت و رابطه عاطفی زائران و مجاوران حرم رضوی را بی مثال خواند و به نمونه هایی از خدمات مردمی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و از رسانه ها خواست این رابطه معنوی را منعکس نمایند.

گنابادی نژاد پویش مردمی «هم محله ای امام رضا (ع) » را یکی از اقداماتی خواند که امسال با محوریت مردم مشهد در حال شکل گیری است و افزود: این پویش با حمایت جمع زیادی از مردم، کسبه و تشکلهای مردمی و چهره های فرهنگی اجتماعی شهر مشهد در حال اجراست که در قالب آن مشهدی‌ها خدمات خود را به زائران بارگاه رضوی ارائه می دهند.

وی با اشاره به تفاوت های دهه پایانی صفر امسال با سالهای گذشته گفت: پس از 28 سال دهه پایانی صفر به تابستان متصل شده و این تقارن باعث شده پیک مسافر پایان تابستان با پیک زائران دهه پایانی صفر تطبیق پیدا کند و همین مساله دلیلی شد تا پیش‌بینی 6 تا 8 میلیون زائر را برای روزهای آتی داشته باشیم.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از خردادماه سال جاری برای این ایام در استان از بسیج همه امکانات دولتی برای ارائه خدمات به این زائران خبر داد و گفت: برای اسکان این حجم از زائران علاوه برظرفیت مراکز اقامتی استان، آموزش و پرورش مقدمات اسکان 150 هزار نفر و شهرداری برای اسکان 70 هزار نفر تمهیدات لازم را فراهم کرده اند.
وی از آمادگی همه فضاهای اداری استان برای اسکان زائران خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات، در صورت وجود نقص از ظرفیتهای ملی هم استفاده خواهد شد.

گنابادی نژاد از پیش بینی تلفن 4 رقمی 7045 برای زائران متقاضی سفر  از سراسر کشور خبر داد و گفت: مردم با گرفتن این شماره می توانند مقدمات سفر خود را فراهم کنند و هماهنگی‌های لازم برای اسکان خود را از مبدا انجام دهند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از اختصاص 2 رام قطار و 1000 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری تهران و مشهد برای انتقال زائران برگشتی به شهرهای نزدیک مشهد و همچنین آماده سازی 1500 دستگاه اتوبوس دیگر از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

وی از همه کسانی که قصد زیارت در دهه پایانی صفر دارند خواست در شهر خود همزمان با تهیه بلیت عزیمت به مشهد، بلیت برگشت را نیز تهیه کنند و همچنین از طریق شماره تماس 7045 برای اقامت خود برنامه ریزی کنند.

محمد معظمی گودرزی/سرویس استانها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش مردمی « هم محله ای امام رضا (ع) » نمادی از رابطه معنوی زائران و مجاوران بارگاه رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..