تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت مردم خط قرمز ماست و با مخلان آرامش مردم برخورد میکنیم

سردار ملک شاهکوهی گفت: جنگ تحمیلی ، جنگ یک کشور علیه ما نبود بلکه یک دنیا متحد صدام در این جنگ بوده و مستکبرین عالم با حمایت های مالی ، لجستیکی ، تجهیزاتی و اعزام مستشار به یاری صدام رفتند.

جنگ تحمیلی نبرد یک دنیا علیه ما بود / امنیت مردم خط قرمز ماست و با مخلان آرامش مردم برخورد میکنیم+تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی  ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره کل راه آهن شمال شرق کشور گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی و در راس آن آمریکایی ها گمان نمی کردند که انقلاب نوپای ما دوام بیاورد و نظام اسلامی تشکیل شود اما خواست خداوند متعال چیز دیگری بود.
وی افزود: در ۱۰ سال ابتدای عمر نزدیک به ۶۸ گروه ، حزب و جریان با حمایت مسکتبرین عالم در داخل علیه انقلاب فعالیت می کردند تا این انقلاب را به زمین بزنند و این نظام مقدس را نابود کنند اما به فضل خدا امروز اثری از آنها نیست و جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده است.
ملک شاهکوهی اظهار داشت: دشمنان ما با گذشت ۲ سال از انقلاب به این نتیجه رسید که عملیات نظامی تمام عیار راهکار مقابله با انقلاب است لذا با تطمیع و تهییج صدام که تفکرات ضد ایرانی داشت جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کردند.
فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: جنگ تحمیلی ، جنگ یک کشور علیه ما نبود بلکه یک دنیا متحد صدام در این جنگ بوده و مستکبرین عالم با حمایت های مالی ، لجستیکی ، تجهیزاتی و اعزام مستشار به یاری صدام رفتند به طوری که ما در انتهای جنگ از … ملیت مختلف اسیر گرفته بودیم .
وی تصریح کرد: این هنر امام راحل (ره) بود که جنگ تحمیلی را با کیمیای مردم به دفاع مقدس تبدیل کردند و ورق را بعد از عزل بنی صدر به نفع ایران اسلامی برگرداندند و رزمندگان ما با پیروزی های پی در پی در عملیات های طریق القدس ، بیت المقدس ، والفجر ۸ و کربلای ۵ حماسه آفرینی کردند.
ارشد سپاه استان بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز ماست و اگر کسی امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کند در زمین دشمن بازی کرده و ما برای حفظ آرامش زندگی مردم با مخل امنیت و آرامش جامعه مقابله میکنیم.
ملک شاهکوهی در پایان اذعان کرد: نزاع ما با استکبار جهانی ، مصداق بارز نبرد حق و باطل است و تا نابودی جبهه باطل هیچگاه متوقف نخواهد شد و ما باور داریم بر اساس آیات صریح قرآن عاقبت و پایان کار متعلق به ماست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت مردم خط قرمز ماست و با مخلان آرامش مردم برخورد میکنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..