تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کومله بدتر از داعش را در جنگ دیدیم/ سرهای رزمندگان را در دیگ آب می‌جوشاندند

کومله بدتر از داعش را در جنگ دیدیم/ سرهای رزمندگان را در دیگ آب می‌جوشاندند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ امیرهوشنگ کمیلی یکی از جانبازان سرافراز گلستانی است که خاطرات دوران دفاع مقدس را گنجینه عزت و اقتدار کشور می‌داند، روزهایی که با کمترین امکانات توانستیم بر قله افتخار بایستیم و امروز به آن مباهات کنیم، جانبازی که سرمایه‌اش نشانه‌های جنگ است، هشت ترکش که در بدنش جای گرفته را همچون دوستی عزیز می‌داند و در تنهایی با آنها خلوت می‌کند، این خمپاره‌ها را زمانی که فقط 18 سال داشت در سال 1367 آن هم در کارخانه نمک فاو به جان خرید و 15 ماه در نقاهت به سر برد، این مجروحیت 4 ماه برایش بستری، 6 ماه ویلچری و دو سال همراه با عصا راه رفتن را به دنبال داشت و حالا استوار سراپا ایستاده است و راوی روزهایی سخت و شیرینی است که هر صفحه‌اش درسی از زندگی است.

کمیلی ما را با خودش به 42 سال پیش برد، زمانی که ایران زیر فشارهای رژیم پهلوی قرار داشت و تحمل آن شرایط برای مردم سخت شده بود، روزهایی که مردم به امام خمینی (ره) اعتماد کردند و از یوغ استکبار به سمت استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هدایت شدند.

این جانباز گلستانی می‌گوید: دفاع مقدس امروز ما را سربلند کرده است هر چه امروز از عزت، اقتدار، پیشرفت های دفاعی، هوایی، موشکی، علم و تکنولوژی به دست آوردیم به برکت دفاع مقدس بوده است، رزمندگان در آن دوران ابتکاراتی به خرج دادند و پهپاد پرنده مهاجر را بدون آشنا بودن به این صنعت ساختند، در جنگ به موفقیت‌هایی رسیدیم و دست خدا را بر سرمان دیدیم.

کمیلی با تاکید بر این نکته که دفاع مقدس، استقلال و عزت را به ما برگرداند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه همان دوران دفاع مقدس به عزت واقعی خود رسید، مسئولانی که امروز در مسند قدرت نشستند باید این نکته را بدانند که هر صندلی آنها خون‌بهای شهیدان است.

وی توضیح می‌دهد: آنقدر جبهه برای ما جوانان جذابیت داشت که وقتی به ما مرخصی می‌دادند یک هفته فقط به دیارمان عازم می‌شدیم و دلمان می‌خواست سریعتر برگردیم، همه اینها با تکیه بر اعتقاد و ایمان بود، عاشق امام و انقلاب بودیم و همین عامل پیروزی شد.

وی با اشاره به خاطرات یکی از شهیدان آن دوران می‌گوید: در عملیات والفجر 9 در استان سلیمانیه عراق قله کاتا وقتی خمپاره 120 بر زمین خورد بدن یکی از رزمندگان چند تکه شد و تنها سه عضو از بدنش باقی ماند، جنازه این شهید را سه بار عقب آوردم، یکبار سرش، یکبار دست راستش و در نهایت پای راستش را آوردیم، می‌خواهم این را بگویم که شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند.

این جانباز گلستانی ادامه می‌دهد: داعش را ما 40 سال پیش در کردستان دیدیم، کومله و دموکرات که این روزها قد علم کردند، روزی در دفاع مقدس سرهای بچه های سپاه را در عروسی‌هایشان قربانی می‌کردند، سرها را در دیگ همانند کله پاچه می‌پختند، ما 40 سال پیش داعش را تجربه کردیم.

کمیلی از اصراری که بارها برای رفتن به جبهه در جوانی داشت سخن می‌گوید کار با قبضه خمپاره 120 در سن 18 سالگی که یک ارتشی با درجه سرگردی باید برای انجام آن 2 سال آموزش ببیند اما در 12 روز آنها با سن کم آموزش دیدند و در یک عملیات در کردستان سه محور را آزاد کردند و اینها از معجزات جنگ بوده است.

این جانباز روزهای جنگ تحمیلی می‌گوید: جوانان باید هوشیار باشند و مراقبت کنند که مبادا گرفتار توطئه دشمن شوند، دشمنان دلسوز ما نیستند و نمی خواهند که سر بر تن ایرانی باشد، پرچم کشورمان که با حقد و کینه دشمنان به آتش کشیده شد کار یک مسلمان نیست، کسی که ایمان و معرفت دینی باشد هیچ وقت هویت خود را آتش نمی زند.

کمیلی ادامه می‌دهد: آتش زدن قرآن یک اعتراض نبود بلکه شرارت، اغتشاش و آشوبگری بود که عده ای بر علیه انقلاب اسلامی انجام دادند، باید همواره مدافع انقلاب اسلامی باشیم، چراغ راه با داشتن بصیرت روشن می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کومله بدتر از داعش را در جنگ دیدیم/ سرهای رزمندگان را در دیگ آب می‌جوشاندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..