تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای نظامی و انتظامی برای دفاع از وطن، آماده و جان برکف هستند

باید با نورافکن بصیرت با فتنه‌ها مقابله کرد/نیروهای نظامی آماده و جان برکف، برای دفاع از وطن هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی صبح امروز در آیین بازگشایی متمرکز مدارس گلستان اظهار کرد: حمله صدام و استکبار جهانی به ایران به دلیل سیلی‌های محکم از انقلاب اسلامی بود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: صدام می‌خواست خوزستان را از ایران جدا و بر منابع جنوب ایران مسلط شود ولی سیلی‌های محکمی را در عملیات‌های بزرگ از ایران دریافت کرد.

وی ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با یکدیگر به یقین دارای پیام مهمی از جمله ایثار، گذشت و فداکاری است.

حسینی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در اندیشه خود قوی کنیم زیرا خرمشهرهایی که در پیش است باید توسط رزمندگان متناسب با آن فتح شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه باید با نورافکن بصیرت با فتنه‌ها مقابله کرد، ادامه داد: اگر طی چند روز گذشته در گرگان شاهد حوادثی بودیم، گویای این است جوانان و به ویژه دختران مورد تهاجم و هجمه هستند.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: دین، ولایت و مردم مورد هجمه بوده و باید با بصیرت و آگاهی صحنه‌ها را تشخیص دهید تا در فتنه غبار آلود دشمن گرفتار نشوید.

حسینی گفت: باید ارتباط خود را با امام زمان (عج) قوی کنید زیرا قبل از هرگونه موشک و اسلحه، ایمان و ارتباط ما با ائمه، سلاح ما است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی آماده و جان برکف، برای دفاع از وطن جان خواهند داد و نمی‌گذارند به امنیت دانش آموزان خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای نظامی و انتظامی برای دفاع از وطن، آماده و جان برکف هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..