تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف شکیرا درخصوص پیکه

به گزارش رکنا، جدایی زوج شکیرا و پیکه سر و صداهای زیادی در دنیای موسیقی و فوتبال ایجاد کرد. شکیرا گفته دو فرزندشان را نگه داشته تا پیکه بتواند به فوتبال برسد. وی در این باره گفت: به عنوان یک بازیکن فوتبال پیکه دوست داشت بازی کند و قهرمان شود و من وظیفه داشتم او را حمایت کنم. یکی از ما دوتا باید برای دیگری فداکاری می‌کرد. یا او باید با بارسلونا تمام می‌کرد و با من به آمریکا می‌آمد و یا من باید از کار خود دست برمیداشتم و به اسپانیا می‌آمدم. من این فداکاری را انجام دادم و حرفه خودم را متوقف کردم تا از او حمایت کنم که بتواند بازی کند و قهرمان شود. این یک فداکاری در عشق بود. به خاطر این فداکاری فرزندان من می‌توانستند حضور مادر را در کنار خود داشته باشند و رابطه خیلی خوبی با آن‌ها برقرار کنم. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.

در همین حال پیکه تهدید کرده از رسانه‌هایی که در ابتدا خبر جدایی این زوج را فاش کردند شکایت خواهد کرد. شکیرا بعد از جدایی آماده می‌شود تا اولین آلبوم خود بعد از 5 سال را منتشر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف شکیرا درخصوص پیکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..