تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی واجد شرایط استفاده از آیین‌ نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۳ درصورتی‌ که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شرکت کرده باشند باید از امروز (دوم مهر) تا پنجم مهرماه نسبت به ثبت نام و انتخاب ۲۰ کدرشته ‌محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری (دفترچه شماره ۲) اقدام کنند.

مطابق ماده ۲ این آیین‌نامه حداکثر ۱۰ درصد ظرفیت هر کدرشته ‌محل به حائزین شرایط این آیین ‌نامه اعم از دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کاردانی، رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره جوان خوارزمی در دوره‌های دانش آموزی یا کاردانی و دانش آموخته رتبه اول دوره کاردانی به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم اختصاص می‌یابد.

سازمان سنجش همچنین اعلام کرد: برای برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی حدنصاب علمی لازم ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد کدرشته‌محل مورد تقاضا است.

براساس این اطلاعیه، سازمان سنجش براساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان نسبت به معرفی آنها در ظرفیت تخصیصی اقدام می‌کند.

سازمان سنجش در این اطلاعیه یادآور شد: بررسی و پاسخگویی به درخواست ها به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان سوالات خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی  request.sanjesh.org مطرح کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..