تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

حالا بازنشستگان توقع دارند لااقل در مهرماه بتوانند معوقات خود را دریافت کنند؛ این در حالیست که پیگیری‌های فعالان صنفی بازنشستگان نشان می‌دهد هنوز پاداش پایان خدمت در برخی استان‌ها تامین اعتبار نشده و سازمان برنامه، بودجه کافی به این منظور اختصاص نداده است.

زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

رضا جمشیدی رئیس سازمان و دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: مطالبات پارسال ۲۸۳ نفر از بازنشستگان استان به مبلغ ۵۹۰ میلیارد ریال باقی مانده است که از این مقدار ۲۱ درصد آماده واریز است و مابقی نیز تا آبان ماه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

۲۲۰ ۲۵۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..