تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام مشترک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی و عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکردبه شرح ذیل می باشد :

باسمه تعالی

پیامبر اکرم(ص) : نزدیک‌ترین مردم به مقام نبوّت، اهل جهاد و دانش‌اند.

امروز پس از قریب به ۲ سال تعطیلی مدارس و دوری دانش‌آموزان از درس و کلاس و مدرسه به دلیل شیوع ویروس کرونا، زنگ علم و دانش و آگاهی به صدا درآمد و پرچم دانش برافراشته و درب گلستان معرفت گشوده شد و باری دیگر صدای جنب و جوش و شور و هیاهوی بچه‌ها فضای مدرسه را پر کرده است.

مدیریت شهری شهرکرد تلاش دارد همسو با آموزش و پرورش، تمامی رسالت‌های ذاتی خود در مسیر توسعه و آبادانی شهر را انجام و با به کار بستن تمهیدات و ارائه خدمات به مدارس شهر در زمینه‌های مختلف جهت پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان نقش خود را در تعالی‌بخشی حوزه علم و فرهنگ ایفا نماید.

اینجانبان ضمن تبریک و قدردانی صمیمانه از همراهی و مساعدت تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت و خانواده‌های محترم، امیدواریم در سال تحصیلی جدید با همکاری و هم‌اندیشی همه عزیزان شاهد ارتقاء اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی وتربیتی و درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقمند این مرز و بوم باشیم.

رجاء واثق داریم دانش‌آموزان عزیز سال تحصیلی جدید را به دور از هرگونه نگرانی و با برنامه‌ریزی صحیح و رعایت جدی تمامی پروتکل‌ها و موارد بهداشتی آغاز نمایند

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام مشترک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..