تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




WarStrike 0.1.32 – بازی اکشن-ماجراجویی “اعتصاب جنگی” اندروید + مود

WarStrike + Mod – بازی اکشن و ماجراجویی هیجان انگیز اعتصاب جنگی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

WarStrike نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی GameFrame Studio برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. WarStrike اساساً یک بازی شوتر اول شخص است. این سبک بازی ها از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته اند. درست است که بازی های این سبک در پلتفرم های موبایلی به بازی های پلتفرم های کنسولی نمی رسند، اما با این وجود بازی های زیادی در این سال ها به مارکت اندروید عرضه شدند که توانستند مسیر موفقیت آمیزی را طی کنند. بازی های مثل Call of Duty: Mobile و PUBG MOBILE از جمله این بازی ها هستند که توانستند خودی نشان دهند و طرفداران زیادی را به سمت خودشان جذب کنند. اما در حالی که حضور بازی های خوب شوتر اول شخص این روز ها در مارکت اندروید کم فروغ شده، بازی ای مثل WarStrike نفس تازه ای برای این سبک به شمار می رود. این بازی توانسته با ارائه یک گیم پلی خلاقانه و مدرن و با بهره گیری از المان های علمی – تخیلی و اکشن، یک تجربه یونیک و سرگرم کننده با اتمسفری آخرالزمانی ارائه کند و خودش را در بین بازی های این سبک مطرح کند. باید گفت، توسعه دهندگان این بازی را در حد و اندازه های یک بازی کنسولی فرض کرده اند و توانسته اند با یک گرافیک خیره کننده و افکت های سینمایی و اسلوموشن های دراماتیک و همچنین با بهره گیری از صداگذاری های واقعگرایانه انفجار و شلیک اسلحه، فراتر از انتظار ها عمل کنند و یک بازی کم نظیر را برای گیمر ها به ارمغان بیاورند. بنابراین، اگر شما هم دنبال یک بازی شوتر خوب می گردید، بدون تردید پیشنهاد ما برای شما بازی WarStrike است!

WarStrike

استودیو بازی سازی GameFrame Studio سابقه درخشانی در ساخت بازی های موبایلی ندارد و WarStrike در حقیقت اولین بازی آنهاست. اما این بازی به دلیل مکانیزم های خلاقانه گیم پلی اش و طراحی عالی مرحله ها و دارا بودن ۳ مود کمپین، مولتی پلیر، و اسنایپر، توانسته به یکی از بهترین بازی های موبایلی تبدیل شود و مورد استقبال گیمر ها قرار بگیرد. هر مود بازی ویژگی های خاص خودش را دارد، اما احتمالاً کمپین بازی جذاب ترین مود آن است. داستان کمپین بازی شما را به سال ۲۰۱۲ باز می گرداند. جایی که شما در نقش یک مامور ام آی ۶ قرار می گیرید و سعی می کنید در یک عملیات پیچیده، فردی به نام “تل برودی” را دستگیر کنید. او که یک تروریست بین المللی است، توانسته به ویروسی دست پیدا کند که به سرعت انسان ها را می کشد و آنها را به زامبی تبدیل می کند. این یک تهدید بزرگ علیه بشریت است و شما باید سعی کنید این تهدید را هرچه سریع تر خنثی کنید. دستگیری “تل برودی” در طی چند مرحله انجام می شود و در هر مرحله شما می توانید مکانیزم های جدیدی از گیم پلی و سیستم مبارزه و کامبت بازی را تجربه کنید و توسط سیستم ارتقاء بسیار عمیق و فوق العاده بازی به طیف گسترده ای از اسلحه ها و تجهیزات نظامی و آیتم های شخصی سازی کاراکترتان دست پیدا کنید. باید گفت، توسعه دهندگان واقعاً برای این بازی هیچ کم و کسری ای نذاشته اند و اگر شما از طرفدار های بازی های شوتر اول شخص باشید، WarStrike قطعاً یک بازی رضایت بخش برای شما خواهد بود. WarStrike توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم فارسروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 0.1.32 *** Graphics Settings Added For Every Low End And High End Devices. *** TDM Mode Added *** Gunship Mode Added *** New Scopes Added *** New Guns Added *** New Gun Skins Added *** Improved User Interference *** Improved In-App *** Improved Game Play *** All previous bugs are fixed.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «WarStrike 0.1.32 – بازی اکشن-ماجراجویی “اعتصاب جنگی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..