تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهداء خون بسیجیان شهرستان خاش

خاش/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده هان پایگاه بسیج حوزه کوثر با هدف کمک به هم نوعان خود، خون خود را به بیماران نیازمند به فرآورده های خونی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار بسیج ازخاش، مطهره خمر، فرمانده حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش گفت: به همت فرمانده هان پایگاه های حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش تعداد ۱۲نفر از فرمانده هان جهت اهداء خون به مرکز انتقال خون مراجعه و خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

خمرعنوان کرد: باتوجه به کمبود خون در استان و نیاز مبرم بیماران تالاسمی به خون این عملیات توسط همه فرمانده هان پایگاه های حوزه کوثر به صورت پویش نذر خون‌انجام گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهداء خون بسیجیان شهرستان خاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..