تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهور چین پس از بازگشت از سازمان همکاری شانگهای بازداشت شد

از شب گذشته تا امروز شبکه‌های اجتماعی مملو از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شی جین پینگ رئیس جمهور چین بلافاصله پس از بازگشت از نشست سازمان همکاری شانگهای دستگیر شده و اکنون در حصر خانگی به سر می‌برد.

رییس جمهور چین پس از بازگشت از سازمان همکاری شانگهای بازداشت شدگروه بین الملل: از شب گذشته تا امروز شبکه‌های اجتماعی مملو از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شی جین پینگ رئیس جمهور چین بلافاصله پس از بازگشت از نشست سازمان همکاری شانگهای دستگیر شده و اکنون در حصر خانگی به سر می‌برد. آنها می‌نویسند که قدرت در کشور توسط ارتش کنترل می‌شود و کودتا توسط کهنه سربازان ناراضی از خطی که شی در سیاست خارجی و داخلی دنبال می‌کردند، آغاز شد. در عین حال، هیچ تاییدی برای این اطلاعات وجود ندارد. (بامداد امروز در کانال در این مورد مطالبی نوشتیم)

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کانال اخبار سوریه، به یاد داشته باشیم که در ماه اکتبر کنگره بعدی حزب کمونیست چین برگزار می شود که در آن شی جین پینگ باید برای یک دوره جدید مجددا انتخاب شود. بدین ترتیب اولین فرمانروای چینی از زمان مائوتسه تونگ است که برای بیش از 10 سال حکومت می کند.

مدت‌هاست که در غرب فراخوان‌هایی مبنی بر تأثیرگذاری بر نخبگان چینی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. این احتمال وجود دارد که انتشار شایعات درباره دستگیری ادعایی شی جین پینگ با همه اینها مرتبط باشد....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهور چین پس از بازگشت از سازمان همکاری شانگهای بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..