تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم

به گزارش ایسنا، امیر حمید واحدی طی سخنانی در افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در هیچ مقطع زمانی از حیات نیروی هوایی ارتش به وضع موجود قناعت نکردیم و نخواهیم کرد. ما باید با پیشرفت‌های روز دنیا همگام باشیم که تاکنون هم همینطور بوده است.

وی افزود: ما می‌بینیم تمام کشورهای جهان برای جنگ و دفاع خود اهمیت قائل هستند و ما هم باید آن رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را به جوانان ایران تعریف کنیم.

واحدی یادآور شد: با تاکید بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده کل قوا در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما در مقابل هر نوع تهدید قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که نیروی هوایی سرپاتر، آماده‌تر و سرحال‌تر از هر زمان دیگر است تا اوامر فرمانده کل قوا را اجرا کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: لازم است خطاب به همسایگان و کشورهای دوست و برادر خود اعلام کنیم که قدرتمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط نقش بازدارندگی دارد و به دنبال وارد کردن هزینه به دشمنان هستیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم ما همینطور پیشرفت خود را ادامه دهیم و همانطور که درباره هواپیماهای بدون سرنشین حرفی برای گفتن داریم، در همه دیگر عرصه‌ها هم به همین شکل عمل کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..