تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲ مهر/ فوت ۱۵ تن در شبانه روز گذشته

تاکنون ۶۵ میلیون و ۷۶ هزار و ۹۲۳ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۶۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۴۹ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۳۶ دوز واکسن در ایران که ۱۴ هزار و ۲۹ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۲۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۶۷۳ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۳۸۲ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۹۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۹۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۴۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲ مهر/ فوت ۱۵ تن در شبانه روز گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..