تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

چگونه با آرایش گونه را برجسته کنیم؟

در این بخش، طی شش مرحله به شما یاد می‌ دهیم که چگونه و در کمترین زمان به درستی آرایش کرده و گونه هایتان را برجسته کنید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

مرحله اول:

اولین کاری که برای برجسته کردن گونه باید انجام دهید این است که به پوست خود پرایمر و کرم پودر بزنید. بهتر است از کرم پودرهای مات استفاده کنید تا پوست صورتتان یکنواخت شده و ظاهری طبیعی پیدا کند. پرایمر زدن کمک می کند تا رژگونه مدت زمان بیشتری روی پوستتان دوام بیاورد.

چگونه با آرایش گونه را برجسته کنیم

مرحله دوم:

پس از این که زیرسازی پوست خود را انجام دادید، باید بتوانید، تشخیص دهید که کانتورینگ گونه را دقیقا از چه قسمتی از گونه شروع کنید و تا چه قسمتی ادامه دهید. برای این کار باید گونه های خود را از داخل دهان بمکید تا گونه برجسته شود. در چنین حالتی، قسمتی از گونه روی صورت فرو می رود که نشان دهنده خط گونه خواهد بود.

روش دیگری که به کمک آن می توانید، استخوان گونه و محلی که میخواهید کانتورینگ گونه را شروع کنید، تشخیص دهید، این است که براش آرایشی خود را در حالتی عمودی دقیقاً در محلی که ابروی شما به پایان میرسد قرار دهید. این محل همان جایی است که کانتورینگ را باید تمام کنید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

مرحله سوم:

پس از تشخیص محل شروع و پایان کانتورینگ زمان آن است تا یک قلمو یا براش آرایشی زاویه دار بردارید و آن را به پودر برنزر یا پودر کانتور آغشته کنید. حواستان باشد که این پودر حتما باید 2 تا 3 درجه از رنگ پوست شما تیره تر باشد. حال برای برجسته کردن گونه براش را روی خط رویش مو در کنار گوش و خط گونه که در مرحله قبل توانستید، جای دقیق آن را تشخیص دهید، بگذارید. سپس قلمو را با ضربه های تند و محکم تا جایی که در مرحله قبل مشخص شد، بزنید. توجه داشته باشید که اگر فشار زیادی روی گونه وارد کنید، رنگی که روی پوستتان باقی می ماند، طبیعی نمی شود.

مرحله چهارم:

در این مرحله برای برجسته کردن گونه باید از رژگونه استفاده کنید. درست است که رنگ رژگونه را باید بر اساس رنگ پوستتان انتخاب کنید، اما معمولا رژگونه هایی که دارای رنگ صورتی، قهوه ای و برنزی هستند، می توانند گزینه های بهتری برای برجسته کردن گونه باشند. پس از آن که رنگ رژگونه خود را انتخاب کردید، یک براش نرم و حجیم بردارید و آن را به رژگونه آغشته کنید. حواستان باشد که با چند ضربه کوچک مقدار رژگونه روی براش را متعادل کنید تا رنگی طبیعی و زیبا را روی گونه ایجاد نماید. سپس براش رژگونه را از روی سیب گونه و به سمت گوش بکشید.

با آرایش صحیح گونه ها در عرض کمتر از 5 دقیقه می‌ توانید گونه ‌های برجسته ‌ای داشته باشید؛ بدون این که به عمل های زیبایی‌ دردناک و پرهزینه نیاز باشد.

مرحله پنجم:

در مرحله بعدی و پس از این که رژگونه زدید، باید آن را روی صورتتان محو کنید، تا آرایشتان طبیعی به نظر برسد. برای این کار تنها کافی است، از یک براش آرایشی تمیز استفاده کنید و رژگونه خود را پخش کنید، به نحوی که هیچ خط مشخصی از آن روی صورت شما باقی نماند و کاملا با دیگر مواد آرایشی روی صورتتان پخش شود.

مرحله ششم:

پس از رژگونه زدن، برای این که برجستگی گونه شما بهتر به چشم بیاید، می توانید از هایلایتر استفاده کنید. برای این کار مقداری از هایلایتر براق خود را با براش آرایشی بردارید و بالای استخوان گونه بزنید. بدین ترتیب بالای رژگونه براق تر شده و گونه شما بهتر خود را به نمایش می گذارد. در صورتی که هایلایتر ندارید، می توانید از رژگونه های براق و درخشان هم استفاده کنید. اگر باز هم احساس می کنید، استخوان گونه برجستگی خوبی ندارد می توانید، مقداری از هایلایتر را با حرکت رفت و برگشتی روی سیب گونه بزنید.

انواع آرایش برای گونه ها

در خصوص آرایش گونه ها لازم است بدانید، هر فرم صورتی آرایش مخصوص خود را دارد، بنابراین طبیعی است که کسانی که صورت های کشیده و لاغر دارند، نمی توانند، مانند کسانی که صورت گرد دارند، گونه هایشان را آرایش کنند. توجه داشته باشید که این نکات بیشتر برای افرادی که قصد افزایش مهارت در آرایشگری را دارند، مناسب است.

رژگونه زدن صورت های لاغر و کشیده

اگر صورت لاغر و کشیده ای دارید و به دنبال برجسته کردن گونه خود هستید، باید روی گونه‌ هایتان، دایره ‌های کوچکی را با رژگونه بکشید و سپس آن را کمی به سمت گوش (با خط افقی) محو کنید. این کار صورتتان را عریض ‌تر نشان می ‌دهد و گونه هایتان را برجسته می کند.

رژگونه زدن صورت های بیضی

اگر صورت بیضی یا لوزی شکلی دارید، برای برجسته کردن گونه تنها کافی است، بالای استخوان گونه را رژگونه بکشید و آن را تا نزدیکی گوشتان محو کنید.

رژگونه زدن صورت گرد:

اگر صورت گردی دارید، رژگونه زدن را باید از روی گونه با حرکات دایره ‌ای شروع کنید و رژگونه را به صورت زاویه ‌دار تا شقیقه ‌ها (بالای گوش) ادامه دهید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

نکات طلایی در آرایش برای برجسته کردن گونه ها

اگر تکنیک های زیر را در حین آرایش گونه ها به درستی انجام دهید، گونه هایتان به طور طبیعی برجسته تر خواهند شد.

در هنگام استفاده از رژگونه نباید براش را بیش از حد پر کنید؛ چرا که رنگ رژگونه تان پررنگ تر و خط دار به نظر می رسد و وجهه نازیبایی پیدا می کند. از برس رژگونه ای استفاده کنید که دارای موهای نرم و متراکم است. به این ترتیب رنگ دهی روی گونه بهتر انجام می گیرد. اگر پس از اتمام آرایش متوجه شدید، رژگونه تان را به هر دلیلی زیاد زدید، تنها کافی است با کمک مقداری پودر شفاف کننده میکاپ، گونه هایتان را کمرنگ تر و طبیعی تر کنید. برای برجسته کردن گونه بهتر است یک رژ گونه‌ یا پودر برنز دو درجه تیره‌ تر از رنگ طبیعی پوست تان را تهیه کنید. اگر احساس کردید که گونه هایتان بعد از کانتور کردن به شدت تیره شده است، می توانید روی گونه مقداری پودر روشن بزنید تا رنگ متعادل تری داشه باشد.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

روش های خانگی برای برجسته کردن گونه

برجسته کردن گونه ها با استفاده از روش های خانگی می ‌تواند شما را از انجام تزریق ژل و جراحی برای برجسته کردن گونه منصرف کند. تنها کافی است روش‌ های مربوط به آن را بیاموزید تا به افتادگی و لاغری گونه های خود پایان دهید. در ادامه به معرفی ۵ روش خانگی برای برجسته کردن گونه خواهیم پرداخت.

انجام حرکات ورزشی مخصوص برای برجسته کردن گونه

تنها با انجام روزانه و مرتب حرکات ورزشی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم، می توانید، بدون انجام هیچ گونه جراحی و تنها بعد از چند هفته، گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید.

برای انجام اولین حرکت ورزشی لب هایتان را غنچه کنید و در همان حالت گونه هایتان را بکشید و لبخند بزنید. پس از آن انگشتانتان را کنار لب ها قرار دهید و تا بالای گونه ها بکشید این پوزیشن را حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

در حرکت دوم برای برجسته کردن گونه باید دهانتان را تا جایی که می توانید محکم ببندید و همانطور که دهانتان بسته است، لبخند عریضی هم بزنید. برای این که به نتیجه مطلوب برسید، باید این پوزیشن را به مدت 10 تا 20 ثانیه حفظ کنید. پس از آن هم گوشه ها را به سمت بالا و تا جای ممکن بکشید. این حرکت را سه مرتبه در روز انجام دهید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

انجام ورزش های ساده و ملایم، باعث به جریان انداختن خون در صورت شده و به دنبال آن هم پوستتان درخشان تر، پرتر و گونه هایتان برجسته تر نشان داده می شود.

ماسک گلاب و گلیسیرین

اگر بخواهیم یک ماسک شگفت انگیز برای برجسته کردن گونه معرفی کنیم، بی شک اولین مورد، ماسک گلاب و گلیسیرین خواهد بود. گلاب و گلیسیرین در کنار هم ترکیب فوق‌ العاده ‌ای را می سازند که به خوبی می توانند به لاغری و افتادگی گونه های شما پایان دهند و گونه هایی برجسته و زیبا برایتان بسازند. برای این که بتوانید، چنین ماسک معجزه آوری را تهیه کنید، باید گلاب و گلیسیرین را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید. به همین سادگی ماسک شما آماده است و تنها کافی است، آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌ های خود بمالید، ولی آن را از روی پوستتان پاک نکنید و اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند و صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. استفاده مداوم از ماسک گلاب و گلیسیرین پوست را تقویت کرده و هیدراته می کند و در نهایت پوستی با طراوت و گونه هایی برجسته را به چهره شما هدیه می نماید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

برجسته کردن گونه با آلوئه ورا

همه ما نام آلوئه ورا برای درمان انواع مشکلات پوستی و داشتن پوستی سالم شنیده ایم، اما آیا می دانید، از آن می توان برای برجسته کردن گونه هم استفاده کرد؟ از آن جایی که یکی از خواص آلوورا ، منقبض کنندگی و سفت کنندگی است، از لاغری پوست جلوگیری می کند. آلوئه ورا همچنین نقش موثری در افزایش کلاژن سازی پوست دارد، به همین خاطر است که استفاده از آن گونه هایی برجسته و چهره ای با طراوت برای شما به ارمغان می آورد. به منظور بهره گیری از خواص این گیاه معجزه آور برای برجسته کردن گونه، پیش از هر کاری باید ژل آلوئه ورا را جدا کنید و روی پوست خود بمالید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آرامی پوست گونه های خود را ماساژ دهید. چند دقیقه هم به آن دست نزنید و اجازه دهید، ژل روی پوستتان باقی بماند و پس از آن صورت خود را با آب گرم بشویید. اگر این کار را دوبار در روز انجام دهید، مطمئن باشید که به نتیجه ای که مد نظرتان است، خواهید رسید.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

ماسک سیب برای برجسته شدن گونه

سیب دیگر ماده ای است که می توانید از آن برای برجسته کردن گونه هایتان استفاده کنید. چیزی که باعث شده سیب تا این حد بتواند، باعث برجسته شدن گونه ها شود، کلاژن و الاستین موجود در آن است که پوست را صاف ‌تر و پرتر نشان می ‌دهد. این میوه همچنین دارای آنتی ‌اکسیدان و ویتامین‌ های A ، B و C است که تمامی آن‌ ها در کنار هم می ‌توانند، پوستتان را صاف، سالم و زیبا کنند. برای این که بتوانید از تمامی خواص سیب بهره ببرید، فقط کافی است، یک عدد سیب را تکه تکه کنید و به‌ وسیله مخلوط ‌کن آن را کاملاً له نمایید. در این مرحله باید خمیری داشته باشید که غلظت آن مانند سس باشد. پس از آماده شدن خمیر سیب، آن را با حرکات ضربه ‌ای و دایره‌ ای شکل روی گونه ‌هایتان بزنید و چیزی در حدود ۵۰ دقیقه تا ۱ ساعت اجازه دهید، روی پوستتان باقی بماند و پس از آن با آب گرم آبکشی نمایید. در صورتی که این کار را به‌ صورت روزانه تکرار کنید، شاهد برجسته شدن گونه هایتان به بهترین نحو خواهید بود.

ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی

سوالات متداول در خصوص برجسته کردن گونه

در ادامه این مطلب به سه مورد از رایج ترین سوالات در مورد برجسته کردن گونه پاسخ خواهیم داد.

برای برجسته شدن گونه چیکار کنیم؟

اگر به دنبال سریع ‌ترین روش برای برجسته کردن گونه‌ هایتان هستید، به کارگیری ترفند های آرایشی که مفصلا در این مقاله آن‌ ها را توضیح دادیم، برایتان بهترین انتخاب است. البته در کنار آن هم می توانید، از خواص فوق العاده مواد طبیعی همچون گلاب و گلیسیرین، عسل، سیب، آلوئه ورا، شنبلیله، روغن زیتون و… برای برجسته کردن گونه هایتان کمک بگیرید یا با انجام حرکات ورزشی مخصوص برای تحریک تولید کلاژن و الاستین توسط پوست، گونه های برجسته ای داشته باشید.

برای برجسته کردن گونه از چه رنگ رژگونه ای استفاده کنیم؟

اگر پوست روشن و سفیدی دارید، رژگونه هایی که رنگ هلویی روشن، صورتی کم رنگ و مرجانی ملایم دارند، برایتان بهترین انتخاب است. اگر هم درجه روشنی پوستتان متوسط است و تن گرمی دارد، بهتر است از رژگونه هایی با رنگ‌های گرم مانند نارنجی، مسی و … استفاده کنید. چنانچه پوست تیره ‌ای دارید، برای داشتن گونه ‌های برجسته بهتر است از رنگ‌ های تیره مانند قهوه ‌ای، آجری، قرمز، زرشکی، نارنجی و نارنجی تیره استفاده کنید.

برای دوام هر چه بیشتر آرایش گونه چه باید کرد؟

برای این که رژگونه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و مدت زمان بیشتری گونه های برجسته ای داشته باشید، تنها کافی است، قبل از این که پنکک یا پودر بزنید، کمی رژگونه کرمی (مشابه همان رنگی که می ‌خواهید) را روی گونه‌ هایتان بزنید. سپس روی آن مقداری پودر مات زده و در نهایت از رژگونه پودری خود استفاده کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم، بی عارضه ‌ترین روش ها برای برجسته کردن گونه را بیان کنیم. در پایان لازم به یاد آوری است، رسیدن به گونه‌ های برجسته با روش های خانگی نیازمند صبر و مداومت در انجام آن هاست. خوشحال می ‌شویم اگر سوال یا هرگونه نظری در مورد برجسته کردن گونه بدون انجام جراحی یا تزریق ژل دارید، در بخش نظرات پذیرای شما عزیزان و همراهان همیشگی مجله زیبایی و آرایشی میس و مستر باشیم.

مطالب پیشنهادی: هزینه پروتز گونه طبیعی چقدر است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندهای برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکنیک‌های آرایشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..