تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه‌سازی عجیب با طرح ازدواج علی دایی و دنیز دایی در یک روز!

در شایعه‌ای دیگر هم این سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به استناد یک تصویر قدیمی مدعی ازدواج علی دایی شده اند. تصویری که مربوط به مراسم عروسی یکی از اقوام نزدیک علی دایی است.

فرادید| انتشار شایعه در مورد زندگی علی دایی مسئله تازه‌ای نیست. اما این بار برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی در یک روز برای او و دختر نوجوان اش شایعه ازدواج شان را منتشر کرده اند. آن‌ها در ادعایی عجیب و دروغین گفته اند که امیر امارات از دنیز دایی خواستگاری کرده است.

به گزارش فرادید، در شایعه‌ای دیگر هم این سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به استناد یک تصویر قدیمی مدعی ازدواج علی دایی شده اند. تصویری که مربوط به مراسم عروسی یکی از اقوام نزدیک علی دایی است.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر دو شایعه صحت ندارد و همچون گذشته بر پایه و اساس دروغ مطرح شده است.  

در این میان علی دایی نیز به این شایعه سازی‌ها واکنشی نشان نداده است. اما طرفداران اسطوره فوتبال ایران در شبکه‌های اجتماعی به این اقدام برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی تاخته اند و از علی دایی خواسته اند که علیه آن‌ها اقدام حقوقی انجام دهد.  

یک کاربر در این رابطه در توییتر نوشته است که آقای دایی باید از فیک نیوز‌ها شکایت کند، تا دست از این رفتار‌های کودکانه بردارند. هر چند بعید است که رفتار فیک نیوز به این راحتی‌ها تغییر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه‌سازی عجیب با طرح ازدواج علی دایی و دنیز دایی در یک روز!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..