تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل شهادت پسرم باید تقاص پس دهند

پدر شهید قورت بیگلو گفت: دشمنان بدانند که خون پسرم به ناحق ریخته نشده و پایمال نمی شود؛ عوامل شهادت او باید تقاص پس بدهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول امور ایثارگران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و جانشین فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با حضور در منزل شهید بسیجی علی اصغر قورت بیگلو، شهید مدافع وطن کرجی که در اغتشاشات کرج به شهادت رسید، از آن ها دلجویی کردند.

پدر علی اصغر قورت بیگلو، شهید مدافع وطن کرجی در این دیدار گفت: با توجه به اینکه فرزند من جان خود را در راه خدا و اسلام فدا کرد، وظیفه خود دانستم از او حمایت کنم تا دشمنان بدانند که خون پسرم به ناحق ریخته نشده و پایمال نمی شود؛ عوامل شهادت او باید تقاص پس بدهند. از دولت درخواست می کنم اجازه ندهد خون او پایمال شود و حمایت های لازم را برای پیدا کردن عاملان صورت دهد.

وی با اشاره به اینکه علی اصغر 20 سال داشت و دانشجوی رشته حسابداری بود، افزود: او یک پسر فوق العاده و نمونه در تمام زمینه ها بود. من 30 سال به عنوان آتش نشان فعالیت کردم و کسالت دارم و خیلی نمی توانم خانواده را هدایت کنم؛ علی اصغر در این راه به جای من فعالیت و به مادرش در امور منزل کمک می کرد.

پدر شهید قورت بیگلو مطرح کرد: 30 سال خدمت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آن هم در منطقه ای پرخطر در شهر قدس با تجمع عظیم کارخانجات و کمربندی های عظیم، کار هر کسی نیست. من یک آتش نشان هستم و جان خود را نیز برای این ملت فدا می کنم.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل شهادت پسرم باید تقاص پس دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..