تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذرماه

معاون بنیاد مسکن انقلاب از ساخت ۸۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: آذرماه امسال ۲۰۰۰ واحد این طرح افتتاح می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم،  حمیدرضا سهرابی یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی اراضی احداث 260 هزار واحد مسکونی را به بنیاد مسکن معرفی کرده است که از این میزان زمین اراضی اختصاص یافته حدود 140 هزار واحد یا متقاضی ندارند و یا ثبت‌نامی برای آنها انجام نشده است.

وی بیان کرد: اکنون حدود 104 هزار متقاضی واریز وجه کرده اند و 83 هزار واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی به مرحله ساخت رسیده است.

وی در خصوص تعداد واحدهایی که در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می شود، گفت: در برنامه است تا آذرماه سال جاری حدود 2 هزار واحد مسکن نهضت ملی شهری تحت مسئولیت بنیاد در سال جاری به افتتاح برسد و تحویل متقاضیان شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذرماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..