تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده‌ها به فرزندان خود درس انسانیت دهند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان در آیین بازگشایی مدارس کردستان در دبیرستان امام غزالی سنندج، خطاب به معلمان اظهار داشت: از آگاه‌سازی و علم آموزی به دانش‌آموزان دریغ نکنید که آینده‌سازان کشور در دستان شما تلاشگران عرصه دانش هستند.

او ادامه داد: خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان نیز به فرزندان خود درس انسانیت دهند و متوجه باشند که تامین یک فرزند تنها در پوشاک و خوراک نیست، بلکه آگاهی آنان از هر چیزی مهمتر است.

او بیان کرد: پدران و مادران که تجربه زندگی دارند، رشادت‌ها، زحمات و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا را برای فرزندان خود تبیین و مقایسه گذشته و حال کشور و استان را بیان کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به دانش آموزان نیز گفت که قدر علم را بدانید، در این راه با جدیت تلاش و به جای جوزدگی با آگاهی و بصیرت با مسائل برخورد کنید.

او با بیان اینکه دانش آموزان باید خود را در برابر فضای مجازی مقاوم کنند، افزود: مصون بودن دانش آموزان در برابر فضای مجازی نیازمند ورود جدی مسوولان، پدران و مادران و معلمان است.

آیین بازگشایی مدارس کردستان امروز شنبه به صورت نمادین در دبیرستان امام محمد غزالی سنندج با حضور استاندار کردستان و نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.

۳۲۰ هزار دانش آموز کردستانی در ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در سال تحصیلی جدید به تحصیل مشغول خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده‌ها به فرزندان خود درس انسانیت دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..