تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیبرال دموکراسی از نظر گفتمانی در حال فرسایش است

حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گفت: بین ایمان و کفر و بین الله و طاغوت دوگانه ای است که قابل جمع شدن نیست.

وی افزود: کسی نمی تواند مدعی شود که با طاغوت مبارزه نکرده و سر سازش دارد و در کنار خداوند هم است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: همراهی با ترس به علت نگرانی وابستگی به دنیاست. گفتمان لیبرال دموکراسی از نظر گفتمانی و میدانی در حال فرسایش است.

حجت الاسلام رستمی گفت: ملت های معلوم در حال توجه به خود، بازگشت به خویشتن و قرآن و مقابله با ظلم هستند و این موضوع در میدانی رخ داده که پیروزی های اسلام در آن در حال نهادینه شدن است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها بیان کرد: در دوره ای هستیم که به ثمر نشستن مقاومت ها را شاهد هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیبرال دموکراسی از نظر گفتمانی در حال فرسایش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..