تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم پاسخگویی به سوالات ذهنی جوانان در داخل دانشگاه

زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت : نظام برگرفته از خون هزاران شهید صاحب دارد و به صاحب اصلی خود آقا امام عصر(عج) تحویل داده خواهد شد.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران نوع نگاه جدیدی را در دنیا عرضه کرد و آن هم اداره جامعه بر اساس دین مبین اسلام است. سیاست ما عین دیانت ما است و دیانت ما عین سیاست ما است.

وزیر علوم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که می‌توان استقلال کامل سیاسی داشت، نه غربی و نه شرقی بود و حکومت خود را در مرز‌های خود اداره کند و وابسته به هیچ نظامی نباشد که همه این موارد به خاطر حضور شهدا بود.

زلفی گل بیان کرد: احترام به جبهه مقاومت استمرار تداوم بین حق و باطل است که در طول تاریخ بوده است و امروز به عنوان پرچمدار و علمدار فرهنگ مقاومت را توسعه و گسترش می‌دهیم. حق پیروز و باطل رفتنی است، در نتیجه سرمایه گذاری بیشتر روی این کار موجب گسترش مفاهیم قرآنی خواهد شد.

وزیر علوم افزود: دین اسلام و گفتمان حقیقت حکم می‌کند که از تمام مردان مظلوم دنیا و حق دفاع کنیم. اگر جوهره دین و مذهب نباشد، هیچ عامل دیگری نمی‌تواند ترغیب کند فردی خارج از کشور خودش به مقاومت برخیزد و از گفتمانی دفاع کند و آن را توسعه دهد. اگر ایمان نبود دفاع مقدس پیروز نمی شد.

وی بیان کرد: بخش عمده امنیت امروز کشور بر مبنای مذهب ، دین و ایمان است. عامل اصلی انسجام و یکپارچگی اداره کشور جدای از میهن پرستی، محوریت دین محوری است.

وزیر علوم با بیان این که دفاع از حق به مرز‌های جغرافیایی محدود نمی‌شود؛ تاکید کرد: اعتقاد داریم امام زمان (عج) با ظهور خود حاکمیت جهان را در دست می‌گیرند و عدالت در جهان را حاکم می‌کنند. نمی‌توانیم نسبت به مستضعفین و مسلمانان تحت سلطه و ستم کشور‌های دیگر بی تفاوت باشیم.

زلفی گل گفت: برای نسل جوان سوال مطرح می‌شود که چرا در فرهنگ مقاومت رزمندگان باید خارج از مرز‌ها جهاد کنند؟ باید ذهن آنان را روشن کنیم. کار علمی دانشگاه‌ها در راستای جهاد تببین است.

او افزود: در دنیای سیاست ورزی و تامین امنیت اگر جلوی آسیب‌های امنیتی را خارج از مرز‌ها نتوانیم بگیریم هزینه آن را باید چند برابر پرداخت کنیم.

وزیر علوم بیان کرد: اگر منطق حاکم باشد، جوانان حتما خواهند پذیرفت. باید پاسخگوی سوالات ذهنی جوانان در داخل دانشگاه باشیم؛ چرا که دنیا توانسته است از بحث تک بعدی به چند بعدی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم پاسخگویی به سوالات ذهنی جوانان در داخل دانشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..