تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصر تهران: وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی برگردانید

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به‌دنبال قطعی اینترنت از روز سی‌ام شهریورماه و متضرر شدن کسب‌وکارها در بیانیه‌ای خواستار رفع این قطعی و اعمال محدودیت‌ها شد. در متن این بیانیه چنین آمده است:

اتفاقات روزهای اخیر در کشور نشان داد بیش از همیشه نیازمند جلب اعتماد مردم هستیم. ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت به‌ویژه مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که ده‌ها میلیون کاربر دارند قطعاً به این اعتماد لطمه می‌زند.

با توجه به این که بسیاری از افراد مشاغلی بر بستر اینترنت دارند و ارتزاق آن‌ها وابسته به کسب‌وکارشان در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی است، قطعی و مسدودیت اینترنت می‌تواند خسارت‌های جبران‌نشدنی به آن‌ها وارد کند. در بیانیه سازمان نصر تهران با اشاره به همین مسئله چنین نوشته شده است:

کسب‌وکارهای بسیاری برای تداوم فعالیت خود نیازمند اطمینان از کارایی و پایداری اینترنت کشور هستند. چگونه می‌شود اقتصاد دیجیتال داشت وقتی نمی‌توان از دسترسی مستمر به اینترنت مطمئن بود؟

تنها مسئله کسب‌وکارها مورد تأکید این بیانیه نبوده و استفاده‌های متعدد از اینترنت نیز مورد اشاره قرار گرفته است که درباره تبعات عدم امکان دسترسی به آن‌ها هشدار داده شده است:

میلیون‌ها نفر برای ارتباط با عزیزانشان به این ابزارها وابسته هستند. میلیون‌ها نفر برای سرگرمی و آموزش و کسب اخبار و اطلاعات به اینترنت مراجعه می‌کنند. بنابراین مسدود یا محدود کردن اینترنت تنها موجب سلب اعتماد از شهروندان خواهد شد.

سازمان نصر تهران در پایان متن بیانیه خود با اشاره به این که هیئت‌مدیره این سازمان جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل خواهد داد و به بررسی لطمات و ضرر و زیان‌های وارد شده به کسب‌وکارها به دلیل قطعی اینترنت خواهد پرداخت، خواستار بازگشت وضعیت اینترنت به روال عادی شد و نوشت: «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مصرانه از نهادهای مسئول می‌خواهد وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی برگردانند.»

گفتنی است از عصر روز چهارشنبه، سی‌ام شهریورماه، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی خارجی با اعمال فیلترینگ از دسترس کاربران با IP ایران خارج شده است و علاوه بر آن قطعی سراسری اینترنت همراه و اختلال و افت سرعت در اینترنت ثابت، عملا دسترسی به اینترنت را مختل کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصر تهران: وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی برگردانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..