تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




STOKiE PRO 3.1.1 – اپلیکیشن گنجینه عظیم والپیپر و تصویر زمینه اندروید

STOKiE PRO: HD Stock Wallpapers (Ad-Free) v3.1.1  اپلیکیشن گنجینه عظیم والپیپر و تصویر زمینه اندروید
نسخه خریداری شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها تقدیم به شما

تصویر زمینه یکی از عواملی است که در زییایی و لذت استفاده از دستگاه های اندرویدی نقش بسیار زیادی دارد. گفته می شود که می توان تنها با نگاه نکردن به تصویر زمینه گوشی همراه یک نفر،‌ چیزهای زیادی درباره او فهمید،‌ بنابراین تصاویر زمینه را باید به درستی و مطابق با سلیقه شخصی خود انتخاب کرد. برنامه های بسیار زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توان به تصاویر زمینه زیادی دسترسی داشت و بسیاری از آن ها را در فارسروید معرفی کرده ایم. امروز نیز به یکی دیگر از بهترین برنامه های تصویر زمینه و والپیپر خواهیم پرداخت. STOKiE PRO: HD Stock Wallpapers (Ad-Free) عنوان اپلیکیشن فوق العاده با گلچینی از هزاران تصویر زمینه و والپیپر زیباست، که به تازگی توسط گروه نرم افزاری 367Labs مخصوص دستگاه های اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می‌ توانید به منبع عظیمی از زیبا ترین تصاویر زمینه با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید. این برنامه و تصاویر موجود در آن کاملا رایگان هستند. توصیه می‌ کنیم حتما یکبار این برنامه را امتحان کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه STOKiE PRO: HD Stock Wallpapers (Ad-Free) اندروید :

دسترسی به هزارن تصویر با کیفیت hd تنظیم بسیار ساده تصویر زمینه برای صفحه اصلی و یا صفحه لاک گوشی هوشمند دارا بودن بیش از ۳۰۰۰ والپیپر و تصویر زمینه استوک تمامی والپیپر ها متناسب با اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند هستند به روز رسانی هفتگی یا روزانه تصاویر پشتیبانی از تم های مختلف قابلیت تنظیم تصویر زمینه برای صفحه اصلی و صفحه لاک،‌ به صورت کاملا خودکار تفکیک تصاویر زمینه به دسته بندی ها مختلف دارای تصاویر زمینه مخصوص گوشی های LG، SAMSUNG، HUAWEI و… به تفکیک سازنده و مدل گوشی نمایش والپیپر های محبوب و پر بازدید به صورت جداگانه قابلیت ایجاد لیستی از والپیپر های مورد علاقه

اپلیکیشن STOKiE PRO: HD Stock Wallpapers (Ad-Free) برنامه ای لازم برای تمام دارندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی است. اگر به زیبایی گوشی هوشمند و تبلت خود اهمیت می‌ دهید و دوست دارید تصاویر زمینه ی زیبا و متنوعی را برای آن ها استفاده کنید، این برنامه را حتما باید نصب کنید. بر خلاف اکثر برنامه هایی که به ارائه والپیپر می پردازند،‌ تمام تصاویر موجود در این برنامه کاملا رایگان هستند. اپلیکیشن STOKiE PRO: HD Stock Wallpapers (Ad-Free) با داشتن گنجینه بی نظیری از تصاویر زمینه زیبا و متنوع توانسته است رضایت بسیاری از کاربران اندروید را جلب کنید به طوری که موفق شده است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. درست است که این برنامه و تصاویر موجود در آن کاملا رایگان هستند، اما این برنامه به طور مکرر تبلیغات آزار دهنده ای را به کاربر نمایش می دهد که در اینجا می توانید نسخه بدون تبلیغات و خریداری شده آن از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید و ظاهری تازه به دستگاه های اندرویدی خود ببخشید.

STOKiE PRO - Stock Wallpapers

تغییرات نسخه 3.1.1 Fixed known bugs.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «STOKiE PRO 3.1.1 – اپلیکیشن گنجینه عظیم والپیپر و تصویر زمینه اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..