تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف جنگ تحمیلی براندازی نظام ایران و سرکوبی تفکر شیعی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که نیروهای کادر ناحیه لردگان با لباس مصوب شرکت کردند ، کارشتان مسائل سیاسی و از رزمندگان جنگ تحمیلی گفت: در 31 شهریور سال 1359 رژیم بعث عراق با تصمیم و طرح قبلی و باهدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ، جنگ تمام عیار را علیه ایران آغاز کرد و صدام حسین با ظاهر شدن در برابر دوربین ها و پاره کردن قرار داد 1975 الجزایر ، آغاز تجاوز رژیم بعثی رااعلام کرد.

محمد تقی سعیدی  بااشاره به وضعیت وقت کشورایران ووضعیت دشمن افزود: جنگ در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی بویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشت ودر داخل کشور نیز جناح های وابسته به غرب و شرق ، با ایجاد هیاهوهای تبلیغاتی و در گیری های نظامی در صدد تضعیف نظام بودندو نیروهای نظامی کشور هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را به طور کامل پشت سر ننهاده بودند.

سعیدی ادامه داد: ارتش عراق بر اساس محاسبات خود از وضعیت داخلی و خارجی ایران فتح یک هفته ای تهران را در سر می پروراند و حتی روزهای اول جنگ بدون مانع می تاخت و شرایط وقت کشور به گونه ای نبود که بتوانند در برابرحمله همه جانبه آنها بایستند.

وی تصریح کرد: با چنین وضعیتی که در آن زمان وجود اشت امام خمینی(ره) به خروش آمد و ندای ملکوتیش دل های شیفتگان انقلاب و نظام را متوجه دفاع از کیان جمهوری اسلامی نمود؛ بطوریکه نیروهای مردمی بدون امکانات و تجهیزات و حتی آموزش های نظامی به مقاومت پرداختند.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: علی رغم کارشکنی های بنی صدر دفاع مقدس شکل گرفت و نیروهای جوان و شهادت طلب به جبهه ها شتافتند و در طول هشت سال حماسه ای شکل گرفت که درتاریخ ایران اسلامی بی سابقه بود و دستاورد های زیادی را به ارمغان آورد.

محمدتقی سعیدی با ذکر خاطراتی از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس گفت: تفکر بر گرفته از مکتب امام علی (ع) و امام حسین (ع) باعث رقم خوردن صحنه های زیبایی عشق و عاشقی با معبود یکتا شد و خون پاک شهیدان پیروزی حق علیه باطل را رقم زد و ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و طولانی به پیروزی عظیمی دست یافت.

گفتنی است بعداز نماز جمعه راهپیمایی علیه هنجارشکنان و اغتشاشگران انجام شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف جنگ تحمیلی براندازی نظام ایران و سرکوبی تفکر شیعی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..