تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای هفتمین دوره شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران تعیین شدند

جمعیت قرآنی استان تهرانبه گزارش ایکنا، یازدهمین مجمع عمومی و هفتمین دوره انتخابات شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران، روز گذشته، اول مهرماه بنا به شرایط خاص تهران و حفظ سلامتی اعضا به صورت حضوری و غیر حضوری(تلفنی، پیامکی یا نمایندگی سایر اعضا از سوی عضو) در حسینیه بیت‌الزهرا(س) (یادبود مرحوم بهمن جاهی، عضو شورای مرکزی این جمعیت و پیشکسوت قرآنی) برگزار شد.

جمعیت قرآنی استان تهران قریب به هزار عضو دارد که از این تعداد حدود 300 نفر عضو فعال هستند و الباقی نیمه‌فعال و غیر فعال هستند(که عضویت آنها در مجمع بلامانع است). از میان حدود 300 عضو فعال، 210 نفر به صورت حضوری و غیر حضوری در رأی‌گیری هفتمین دوره انتخابات شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران شرکت کردند که نتایج این دوره به ترتیب حداکثریت آرا، به این شرح است؛

۱- محمدرضا پورمعین

 ۲- حوریه عقبایی

3- یوسف افراش

4-رسول فلاح‌زرگران

5- محمد جاهی

 6- حسین طرقی

7- منصور اقا محمدی

8- محمدحسین اکبری

9-محمدرضا خرمیان

10- مهدی نجفی

11- محبوبه کاتب 

و  بازرسان با حداکثر آرا شامل محمد بادپا و علی‌اصغر میرزایی است.

یادآور می‌شود، انتخاب رئیس، نایب‌رئیس و دبیر شورای مرکزی جمعیت قرآنی منوط به جلسه حضوری است که در نیمه دوم مهرماه زیر نظر بازرسان و جمعی از اعضای فعال جمعیت قرآنی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، با توجه به اینکه نهادهای نظارتی به مؤسسات، اتحادیه‌ها و مجامع فرهنگی، قرآنی و تعاونی‌ها اجازه تمدید یک سال فعالیت خود در زمان کرونا را داده بودند و شورای مرکزی و بازرسان جمعیت قرآنی استان‌ تهران نیز پذیرفته بودند، باید این مجمع در 31 شهریورماه امسال برگزار می‌شد که با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی و سه باره از طریق پیامک‌ و تماس‌، این جلسه در نزدیک زمان ممکن به آخر شهریورماه برگزار شد.

همچنین از آنجا که ارسال پیامک از طریق اپراتور انجام شده است، ممکن است اعضایی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند یا تلفن‌شان در زمان ارسال پیامک در دسترس نبوده است یا شماره خود را تغییر داده‌اند، پیامک و تماس‌ها را دریافت نکرده‌ باشند.  

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای هفتمین دوره شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران تعیین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..