تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره پرسپولیس جای خود را در ترکیب بازی با انگلیس رزرو کرد!

علیرضا بیرانوند یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران برابر اروگوئه بود که نمایش فوق العاده‌ای ارائه داد.

آفتاب‌‌نیوز :

گرچه دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در نیمه دوم این دیدار مصدوم و جای خودش را به امیر عابدزاده داد، اما چند فوق واکنش در این بازی دوستانه داشت.

او در دقیقه ۱۶ این دیدار شوت استثنایی داورین نونیز مهاجم تیم لیورپول را با عکس العملی دیدنی به کرنر فرستاد در حالی که بازیکنان اروگوئه همگی تصور می‌کردند این توپ تبدیل به گل شود. در دقیقه ۵۰ نیز شوت زیبای فدریکو والورده ستاره رئال مادرید را دفع کرد و دروازه تیم ملی ایران را نجات داد.

به نظر می‌رسد با این نمایش دیدنی، علیرضا بیرانوند جای خود در ترکیب اصلی ایران در اولین بازی جام جهانی قطر برابر انگلیس را رزرو کرده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره پرسپولیس جای خود را در ترکیب بازی با انگلیس رزرو کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..