تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این پرسپولیسی حسابی از کی روش دلبری کرد

این پرسپولیسی حسابی از کی روش دلبری کرد

شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنان خوب خط دفاعی تیم ملی در بازی با اروگوئه بود. او در دو سه صحنه در مسیر توپ قرار گرفت و در یک صحنه شدت برخورد توپ با او به حدی بود که مدافع تیم ملی دچار سرگیجه و نقش بر زمین شد.

کارلوس کی‌روش در پایان بازی به شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به طور ویژه خسته نباشید گفت و دست نوازش روی سر شجاع خلیل‌زاده کشید. بازیکنی که جام جهانی قبلی جز بازیکنان ثابت تیم ملی نبود. او به دلیل مصاحبه هایی که علیه کارلوس کی‌روش داشت به تیم ملی دعوت نمی شد و اینبار هم گفته شد که شجاع خلیل‌زاده شانسی برای دعوت و بازی نخواهد داشت اما کارلوس کی‌روش هم شجاع را دعوت کرد و هم به او بازی داد.

نمایش شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی تیم ملی امشب و در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان برای کارلوس کی‌روش چشم نواز بود تا جایی که کارلوس کی‌روش در پایان بازی حال او را پرسید و از او به خاطر فداکاری در خط دفاعی تیم ملی تشکر کرد. البته کارلوس کی‌روش در ادامه تشکر خود را به همه بازیکنان ابراز داشت.

با این اوصاف باید گفت شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو مدافع میانی تیم ملی در جام جهانی خواهند بود و دیگر مدافعان میانی باید با نشستن روی نیمکت شانس خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی آزمایش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این پرسپولیسی حسابی از کی روش دلبری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..