تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات جالب مصطفی و محسن کیایی در خندوانه

مهمان شب گذشته برنامه خندوانه، محسن و مصطفی کیایی بودند که در برابر رامبد جوان نشستند و گفتگویی صمیمانه و شاد داشتند. در ادامه می‎توانید خاطرات جالب مصطفی و محسن کیایی در خندوانه را بخوانید.

خاطرات جالب مصطفی و محسن کیایی در خندوانه

مصطفی و محسن کیایی در خندوانه

در این قسمت از خندوانه که با حضور برادران هنرمند کیایی روی آنتن رفتن آنان خاطرات جالی از خودشان تعریف کردند.

محسن کیایی برادر کوچکتر که در زمینه  بازیگری  فعالیت می‌کند از علاقه اش به بازیگری از سنین کودکی گفت.

محسن کیایی بازیگر نقش پیام بازرگانی گفت: در زمان کودکی و هنگامی که به مدرسه می‎رفتم  همیشه از مدرسه فرار می‌کردم تا به تمرین تئاتر مصطفی بروم. مصطفی از من ۵ سال بزرگتر بود و به کلاس‌های تئاتر می‌رفت. من آنقدر از مدرسه فرار کردم و خودم را سر تمرین‌های آن‌ها رساندم تا بالاخره نقشی هم به من دادند.

مصطفی کیایی که این روزها فیلم بارکد را بر روی پرده های سینما دارد گفت: من هم علاقمند به بازیگری بودم اما بعد از مدتی احساس کردم که در زمینه کارگردانی بهتر می توانم فعالیت کنم. اینکه یک ایده کوچک کم کم رشد می‌یابد تا به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌شود بسیار لذت بخش و شیرین است.

مصطفی کیایی درباره بازی برادرش در فیلم‎های او گفت: من وقتی درحال نوشتن یک فیلمنامه و خلق شخصیت‌ها هستم به هیچ عنوان به بازیگر خاصی فکر نمی‌کنم. حتی برای محسن نیز نقشی در نظر نمی‌گیرم و پس پایان کار نگارش برای نقش‌ها بازیگر انتخاب می‎کنم.

محسن کیایی نیز با خنده گفت: من از مادرم میخواهم به مصطفی زنگ بزند و برای من نقش بگیرد!

محسن کیایی از خاطرات دوران کودکی‌شان نیز تعریف کرد و گفت که اندام و هیکل بزرگتری نسبت به برادرش داشتم اما خیلی دل رحم‌تر از مصطفی بودم!

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات جالب مصطفی و محسن کیایی در خندوانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..