تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی وحشت‌زده صهیونیست‌ها

زخمی‌شدن ۹ صهیونیست در پی عملیات استشهادی فلسطینی‌ها

جنبش مقاومت اسلامی حماس از عملیات ضداسرائیلی در جنوب غرب رام‌الله که به زخمی شدن 8 صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.

زندگی وحشت‌زده صهیونیست‌ها

گروه بین‌الملل: دور جدید عملیات‌ مبارزان فلسطینی در کرانه باختری سایه وحشت را هر چه بیشتر از قبل بر زندگی شهرک‌‌نشینان صهیونیست انداخته است. صهیونیست‌های ساکن در کرانه باختری این روزها بشدت نگران تشدید مقاومت و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی در این منطقه هستند. صهیونیست‌ها آخر هفته هولناکی را در پی عملیات‌های استشهادی فلسطینی‌های ساکن این منطقه سپری کردند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از وطن امروز، منابع خبری عبری و فلسطینی از مجروح شدن 8 صهیونیست در تازه‌ترین عملیات مقاومتی فلسطینی‌ها در جنوب غرب رام‌الله و شهادت مجری عملیات خبر دادند. به گزارش فلسطین الیوم، منابع در این باره اعلام کردند جوانی فلسطینی با سلاح سرد گروهی از صهیونیست‌ها را در نزدیکی ایست بازرسی «بیت سیرا» در نزدیکی شهرک «مودیعین» در جنوب غرب رام‌الله مورد حمله قرار داد. طبق این گزارش، این جوان فلسطینی 5 تن از صهیونیست‌ها را به ضرب سلاح سرد زخمی و ۳ نفر دیگر را هم با پاشیدن گاز فلفل مجروح کرده است. نظامیان اسرائیلی بلافاصله به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

* تقدیر مقاومت فلسطین از عملیات استشهادی در کرانه باختری

شیخ «خضر عدنان» از رهبران جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات «بیت سیرا» تاکید کرد این عملیات امتداد مبارزات ضد صهیونیستی در کرانه باختری است. وی افزود این عملیات در واکنش به تجاوزات و اقدامات رژیم صهیونیستی است.
جنبش مقاومت اسلامی حماس از عملیات ضداسرائیلی در جنوب غرب رام‌الله که به زخمی شدن 8 صهیونیست منجر شد، استقبال کرد. این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد ملت فلسطین به مبارزات علیه دشمن صهیونیست با همه ابزار ممکن و از جایی که اشغالگران گمانش را هم نمی‌کنند، ادامه می‌دهد و زنگ خطر را برای آنان به صدا درآورده و با توطئه‌های شوم آنان برای تعرض به مسجدالاقصی و تصمیم به انجام مناسک تلمودی در داخل این مسجد مقابله خواهد کرد. این جنبش عموم ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به ادامه مقابله و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی و حمایت از مسجدالاقصی در برابر توطئه‌های آنها فراخواند.
در همین حال رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه‌شب گزارش دادند یک فرد اقدام به زیرگرفتن یکی از نظامیان رژیم اسرائیل در منطقه حواره شهر نابلس با خودرو کرده و نظامی مذکور زخمی شده است. به گفته این رسانه‌ها، نظامیان رژیم اسرائیل به مجری عملیات زیرگیری آتش گشودند و وضعیت او در حال حاضر وخیم است. به دنبال این حادثه، نظامیان صهیونیستی به منطقه اعزام شدند. خودروهای آمبولانس به محل حادثه در عینبوس نابلس اعزام شده و نظامی صهیونیست زخمی‌شده را به بیمارستان منتقل کردند. هنوز از انگیزه و هویت مجری عملیات خبری مخابره نشده است. شهر نابلس طی 2 هفته اخیر محل رویارویی مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست شده است.

* زخمی شدن ۳۸ فلسطینی در درگیری نظامیان اسرائیلی با‌جوانان فلسطینی در کرانه باختری

هلال‌احمر فلسطین از زخمی شدن 38 فلسطینی در جریان درگیری‌ها در «بیت دجن» در شرق نابلس و کفرقدوم در شرق قلقیلیه خبر داد. یک نوجوان 13 ساله با گلوله جنگی از ناحیه پا از سوی نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت. 10 فلسطینی هم با گلوله پلاستیکی هدف قرار گرفتند و برخی دیگر هم بر اثر گاز اشک‌آور مصدوم شدند. در نابلس هم 3 فلسطینی در رویارویی با نظامیان صهیونیست زخمی شدند. منابع وابسته به اورژانس فلسطین اعلام کردند که زخمی‌شدگان از سوی هلال‌احمر در محل درمان شدند. در شهرک «بیتا» در جنوب نابلس هم درگیری‌های شدیدی رخ داد. از سوی دیگر، ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی با وجود محدودیت‌های رژیم صهیونیستی، نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند. اداره اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد 50 هزار فلسطینی در صحن‌های مسجدالاقصی نماز اقامه کردند. خبرنگار فلسطین الیوم گزارش داد: نیروهای اشغالگر ضمن استقرار گسترده در خیابان‌های شهر قدس و اطراف مسجدالاقصی و ورودی‌های این مسجد، به تفتیش و بازرسی نمازگزاران فلسطینی پرداختند و در عین حال به ده‌ها شهرک‌نشین اجازه انجام حرکات تحریک‌آمیز در مقبره «باب الرحمه» در مجاورت مسجدالاقصی از سمت شرق را دادند. نظامیان رژیم صهیونیستی به حمایت گسترده از شهرک‌نشینان پرداختند. این در حالی است که درگیری‌های شدیدی در شهرهای کرانه باختری علیه اشغالگران شکل گرفت.

* وحشت صهیونیست‌ها از عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری

در پی افزایش عملیات‌های استشهادی علیه صهیونیست‌ها، اطلاعات و داده‌های رسمی رژیم موقت صهیونیستی هم نشان می‌دهد از ماه مارس گذشته، درخواست صهیونیست‌ها برای صدور مجوز حمل سلاح بشدت افزایش پیدا کرده است. مجله صهیونیستی «یسرائیل-۱۲» گزارش داد از زمان آغاز موج عملیات‌های استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا 2020 سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند. به گزارش این مجله، این افزایش درخواست مجوز حمل سلاح، از زمان جنگ سیف‌القدس در ماه مه ‌۲۰۲۱ آغاز شد، به نحوی که ماهانه حدود ۶ هزار درخواست ثبت می‌شد. تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹ مجوز تا جولای رسیده است. مسؤول شعبه مجوز حمل سلاح در ارتش صهیونیستی هم گفت در ماه‌های گذشته درخواست مجوز بشدت افزایش یافته و در مقایسه با ماه‌های پیش از موج کنونی عملیات‌های فلسطینیان، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
***

هشدار بوکینگ به مشتریان برای اجاره خانه در شهر‌های صهیونیستی

وب‌سایت جهانی رزرو هتل «بوکینگ» (Booking.com) هشداری را به مشتریانی که از لیست شهرک‌های غیرقانونی اسرائیل در کرانه باختری اشغالی بازدید می‌کنند، ارائه می‌کند. در این اخطار آمده است: «بازدید از منطقه ممکن است با افزایش خطر برای ایمنی و حقوق بشر یا سایر خطرات برای جامعه محلی و بازدیدکنندگان همراه باشد». پایگاه اطلاع‌رسانی این اپلیکیشن به روزنامه اسرائیلی هاآرتص گفت: «ما تلاش می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم مشتریان ما اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری درباره مقاصدی را که می‌خواهند از آن بازدید کنند، داشته باشند. مناطق خاصی در جهان که تحت تاثیر درگیری قرار گرفته‌اند ممکن است خطر بیشتری برای مسافران ایجاد کنند». گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی می‌گوید این هشدار روز پنجشنبه ارائه شد و احتمالا در فهرست اصلاح‌شده شهرک‌های اسرائیلی کلمه «اشغال‌شده» درج خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی وحشت‌زده صهیونیست‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..