تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر سریال معمای شاه درگذشت

بازیگر سریال معمای شاه درگذشت. نیلوفر خرم نیک بازیگر جوان کشورمان که در سریال معمای شاه نقش آفرینی کرده بود, دار فانی را وداع گفت.

بازیگر سریال معمای شاه درگذشت
بازیگر سریال معمای شاه نیلوفر خرم نیک درگذشت

نیلوفر خرم نیک در نقش لیلی امیرارجمند در سریال معمای شاه نقش آفرینی کرده بود که بر اساس اخبار منتشر شده این بازیگر جوان در تهران و در هنگام عمل جراحی از دنیا رفته است.

تهیه‌کننده سریال «معمای شاه»، علی لدنی این خبر را تایید کرده است. این هنرمند در یکی از بیمارستان‌های تهران و در حین عمل جراحی فوت شده است و فعلا زمان دقیق مراسم خاکسپاری او مشخص نشده است.

لدنی همچنین بیان کرده است که تمام سکانس‌های مربوط به زنده ‌یاد نیلوفر خرم‌ نیک ضبط شده است، اما هنوز زمان پخش هیچکدام فرا نرسیده است.

سایت چیدنی درگذشت این نیلوفر خرم نیک را به خانواده خرم نیک و جامعه هنر تسلیت می‌گوید.

[تعداد: 22    میانگین: 2/5]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر سریال معمای شاه درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..